Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2018 09:23 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 868 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Спомените са хубаво нещо, днес се върнах назад с повече от десетилетие. Дните и нощите бяха фул, и бяхме първите, щастливите и дивите. Спомни ли ги ти сега? 

http://web.archive.org/web/20081024083048/http://key5.mylivepage.ru:80/about/index






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Ето защо няма да търпя някой пръдльо ...
14.06.2018 09:50
Ето защо няма да търпя някой пръдльо да се пъне насреща и да подпиква в напъните си да доказва че е нещото което никога не е бил.
Проблема на околните е че психично болните не осъзнават какви са им пораженията, и колко отвращение могат да предизвикат в стремежа си да ги забележат. Нима е необходимо всички да търпят подобни недоразумения, вместо да пребият овреме с камъни идиота който не е и чувал, че презерватива вече е изобретен.
цитирай
2. lexparsy - Все едно ми прочете мислите от тези дни Закс…
14.06.2018 12:56
Ами и като че пожелано ми цъфна и филма Westworld за потвърждение на размислянето… Аз рядко се заглеждам в сериали, повярвай, но като видях че там са Антъни Хопкинс, Ед Харис и … се загледах… Та ще кажа контекста…
Писнало ни е на очевидно роботизирани психопати с вменени и програмирани „Спомени“ и „Чувства“, за забавление на околните….
А точно тези, които имаме истински такива ни наричат психопати :-) Мене ме е страх да разказвам… ами и също защото Робо-формите са започнали успешно да се учат да имитират истинско човешко поведение :-)
Не им давайте „материал“, споделяйте само със Себеподобни :-)))
ОСОБЕНО В ТОЗИ „БЛОГ“ !
цитирай
3. zax - И е вярно и не е. :) Могат да ме ко...
14.06.2018 14:21
И е вярно и не е. :)
Могат да ме копират и то много успешно, но не могат да проумеят начина ми на мислене и да изкопират него, да действат /не само говорят/ като мен - а без това си остават единствено жалки плагиатори, в които всеки който малко или много е имал допир с мен ще открие че липсвам. При теб е същото, но трябва да опознаеш и разбереш себе си. Тогава ще видиш и кои са приятелите ти, защото само те вникват в теб и могат да те разпознаят безпогрешно - другите не си заслужава брат, .... кахъра.
;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2166370
Постинги: 1540
Коментари: 4204
Гласове: 7486
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол