Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 13:41 - Анкета "Жертва или победител сте във виртуала"?
Автор: kleopatrasv Категория: Забавление   
Прочетен: 18317 Коментари: 49 Гласове:
80


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Анкета: „Жертва или победител сте във виртуала?“
http://kleopatrasv.wordpress.com/category/%d0%b0%d0%bd%d0%ba%d0%b5%d1%82%d0%b8/

image


1. Как реагирате, когато след приятелско общуване забележите на друго място съвсем различен коментар за вас от човека, пишещ ви се за приятел? Жертвате ли се, като премълчавате видяното, ненавиждайки този, който  ви е предал, преценявайки, че всеки трябва да поеме по своя път или му искате подробно  обяснение?

2.Как реагирате, когато някой настоява да го подкрепите в поста му? Жертвате ли се с негодувание или заявявате, че сте съпричастни към темата, но вежливо отказвате да се включите?

3.Как реагирате когато ви оплюват "специалистите", а вие нямате желание да ги слушате? Изчаквате ли търпеливо, като се надявате, че "професоритв" скоро ще млъкнат или любезно отговаряте на манипулатора, че нямате намерение да го слушате?

4. Какво реагирате, когато ви нарочат за мишена? Опровергавате ли се публично или просто отминавате без да обръщате минимално внимание на клеветящия?.

5. Как реагирате, когато някой се бърка в личния ви живот с тактики от рода на: „Е, може би не би трябвало да задавам такива въпроси, но…”? Обяснявате ли му тактично на лични, като не искате да го обидите или му заявявате публично, че това не е негова работа?

6.Как реагирате, когато някой ви дава приятелски съвет, чувствайки се зле, защото сте засегнали болна за него тема? Уведомявате ли го предварително на лични, че можете сами да преценявате или се съгласявате да изключите личното си мнение?

7. Как реагирате, когато някой ви казва да изтриете точно определена фраза от текста в поста си? Жертвате ли се, като се съгласявате, аргументирайки се публично или оставате написаното, както вие прецените за добре?

8. Как реагирате, когато получавате арогантно лично съобщение, чието съдържание намирате за недобронамерено? Искате ли веднага обяснение за причините, довели до това или веднага сигнализирате администрацията на сайта за издирване на самоличността на подателя?

9. Как реагирате, когато някой казва, че не ви разбира в публичен коментар? Опитвате ли се да обясните още веднъж гледната си точка или преустановявате с опитите да обяснявате, с ясното съзнание, че другият вероятно и без това никога няма да ви разбере?

10. Как реагирате, когато някой коментира отрицателно поста ви, а ви пише в коментар, че го харесва?. Ядосвате ли се на двуличното мнение или не обръщате внимание на коментарите, защото сте наясно, че не може всички да са еднакво нормални и чуждите мнения нямат нищо общо с начина, по който трябва да се чувствате или да се държите?

11. Как реагирате, когато забележите, че постоянно нарушават правилата в конкретен сайт? Крясвате ли на досадниците веднага с пост или мълчите, като само се ядосвате, защото не ви оставят на мира?

12. Как реагирате, когато публично нападат и обиждат ваш приятел? Включвате ли се за подкрепа или се правите, че уж не сте на линия?

13. Как реагирате, когато ви критикува един и същ човек с различни никове? Правите ли се, че не забелязвате многопрофилността му  или го разобличавате публично?

14. Как реагирате, когато ви изчезне пост? Сигналлизирате ли за нарушения веднага или решавате да напуснете сайта?

15. Как реагирате, когато разберете, че противника ви е с активен ник и на ваш приятел? Приемате ли за достоверен факта или продължавате да се самозаблуждавате?

 И така, пред вас са 15 често срещани ситуации, в които човек почти винаги се оказва в ролята на жертва. Изборът е ваш: Можете ли сами да се справяте и да бъдете ГОСПОДАРИ НА ЖИВОТА СИ или ще се оставите други да ви управляват и манипулират. Не забравяйте, че ако им позволите, те ще ви командват с удоволствие, но ако не им позволите, това във вашия случай ще сложи край на играта машинациите.

Бъди Господар на живота си../статия/.
http://kleopatrasv.wordpress.com/category/%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%b8/






Гласувай:
84


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Сега съм на работа и не мога да отг...
27.06.2011 14:11
Сега съм на работа и не мога да отговоря въпрос, по въпрос, а и публично не си заслужава. Не, че имам какво да крия, нямам. Дал съм и отговорите на повечето от въпросите в различни постинги.

Най-интересен ми е заглавният въпрос. Защото е рогат, защото е невъзможен отговор и върху него може да се мисли много, но преди всичко да се изживее. Основната трудност, а и философическото във въпроса е, че "жертва" и "победител" не са антагонизми и често жертвата е победителя.
Като започнем с най-голямата Иисус. Първите му последователи. Националните герои. И стигнем дори до осъдените на смърт негодници, които от най-долното стъпало на човешкото, остават в паметта на идните, с въпроса: заслужили ли са това и не са ли жертви на цялото общество. Да не пропускаме и жертвите на самоубийствените идеали, които в себе си се чувстват победители, а и са победители в конкретната своя битка. И стигнем до битовия план, малките сблъсъци, част от които се развиват и в блоговете. Отново много често жертвата, всъщност е победителя. Защото е устоял на своето: на себе си.
цитирай
2. kleopatrasv - Сега съм на работа и не мога да отг...
27.06.2011 15:02
cefulesteven написа:
Сега съм на работа и не мога да отговоря въпрос, по въпрос, а и публично не си заслужава. Не, че имам какво да крия, нямам. Дал съм и отговорите на повечето от въпросите в различни постинги.

Най-интересен ми е заглавният въпрос. Защото е рогат, защото е невъзможен отговор и върху него може да се мисли много, но преди всичко да се изживее. Основната трудност, а и философическото във въпроса е, че "жертва" и "победител" не са антагонизми и често жертвата е победителя.
Като започнем с най-голямата Иисус. Първите му последователи. Националните герои. И стигнем дори до осъдените на смърт негодници, които от най-долното стъпало на човешкото, остават в паметта на идните, с въпроса: заслужили ли са това и не са ли жертви на цялото общество. Да не пропускаме и жертвите на самоубийствените идеали, които в себе си се чувстват победители, а и са победители в конкретната своя битка. И стигнем до битовия план, малките сблъсъци, част от които се развиват и в блоговете. Отново много често жертвата, всъщност е победителя. Защото е устоял на своето: на себе си.

Радвам се, че се включи, Стеф. Наистина няколко думи не стигат по темата да се обоснове човек, защото отстрани погледнато "жертви"стават всички по-емоционални и по-добродушно настроени хора."Господарите"сякаш са троловете, които за това са тук, като "манипулатори" и "досадници" да се навират навсякъде и да опустошават пространствата. Като прочетем по-внимателно и вникнем във въпросите, разбираме, че "Господарите" са пък по-уравновесените и преживелите много виртуални битки и схватки в различни ситуации. Да сложим ръка на сърцето си и да кажем, че всички сме били някога жертвите. Опитът ни е научил да се браним и да отсяваме истините от лъжите. Наивността е вече много далече зад нас и нека адекватно се справяме с бъдещите ситуации. Анкетата е направена със цел -ориентирване на по-младите блогъри в това виртуално блато, за да ги предпази да не затънат в един случаен ден. И тук ще подчертая една мисъл на Шекспир , която е и мото на брога ми-
" Обичай всички, доверявай се на малцина, не навреждай на никого." !
цитирай
3. kleopatrasv - И от вън и от вътре трябва да си цял...
27.06.2011 15:16
nikstan написа:
И от вън и от вътре трябва да си цялостен .Така си изграждаш собствения "печат"..

И от вън и от вътре трябва да сме истински и да имаме собствен индувидуален подпис. Всеки да си направи Анкетата за себе си и да прецени- жертва или господар е в този момент. Наистина не би трябвало да допускаме външни машинации, след като сме идентични и знаем какво търсим и какво искаме в това пространство. Вътрешното ни Аз много често се е бунтувало, но е отстъпвало пред наглите нагласи на предвзетите лидери. Защо е трябвало да отстъпваме и защо сме били добронамерени това си знаем само ние самите. Има една поговорка, която гласи "Всяко нещо с времето си..." и когато дойде това време Аз-ът щурмува.
Благодаря за включването, Николай!
цитирай
4. henzelski - Здравей!
27.06.2011 15:29
1. Отнасям се с разбиране към коментара. Какво като ми е приятел? И приятелите ми, и всички останали могат да ме коментират, както намерят за добре, макар че предпочитам да правят това с постингите ми... :)
2. Зависи дали познавам човека или не.
3. Зависи кои са специалистите и най-вече дали аз ги намирам за такива.
4. Старая се да отговарям адекватно, ако само аз съм мишената. Ако обаче са споменавани и други хора, не допускам появата на коментарите.
5. Личните обяснения са за лични, то и за това ги има.
6. Различно.
7. Зависи какви са съображенията му и дали аз ще ги приема.
8. Старая се да отговоря адекватно.
9. Опитвам се да обясня гледната си точка на лични, ако преценя, че това си заслужава. В противен случай просто не обръщам внимание ни на коментара, ни на неговия автор.
10. Където и да коментира отрицателно поста ми, след като е заявил в блога ми, че го харесва, вероятността да попадна на отрицанието е доста малка и може би затова подобно нещо не ми се е случвало.
11. Правилата се нарушават навсякъде и аз отдавна съм свикнал с това.
12. Обикновено го съветвам на лични как да се справи с нападките и ако той/тя поиска публично да го подкрепя, го правя.
13. Отговарям поотделно на всеки един от никовете, защото обикновено не знам, че те са на един и същи човек.
14. Досега не ми е изчезвал постинг. Ако обаче това стане, няма да си го слагам на сърцето и най-вероятно нищо няма да предприема.
15. Ами гледам да нямам противници... :))
цитирай
5. henzelski - Ще допълня по-късно
27.06.2011 15:30
отговора си, ако имам възможност... :)
цитирай
6. kleopatrasv - 1. Отнасям се с разбиране към ком...
27.06.2011 15:47
henzelski написа:
1. Отнасям се с разбиране към коментара. Какво като ми е приятел? И приятелите ми, и всички останали могат да ме коментират, както намерят за добре, макар че предпочитам да правят това с постингите ми... :)
2. Зависи дали познавам човека или не.
3. Зависи кои са специалистите и най-вече дали аз ги намирам за такива.
4. Старая се да отговарям адекватно, ако само аз съм мишената. Ако обаче са споменавани и други хора, не допускам появата на коментарите.
5. Личните обяснения са за лични, то и за това ги има.
6. Различно.
7. Зависи какви са съображенията му и дали аз ще ги приема.
8. Старая се да отговоря адекватно.
9. Опитвам се да обясня гледната си точка на лични, ако преценя, че това си заслужава. В противен случай просто не обръщам внимание ни на коментара, ни на неговия автор.
10. Където и да коментира отрицателно поста ми, след като е заявил в блога ми, че го харесва, вероятността да попадна на отрицанието е доста малка и може би затова подобно нещо не ми се е случвало.
11. Правилата се нарушават навсякъде и аз отдавна съм свикнал с това.

Виждам, че след дългото си пребиваване тук си си изградил преценка за всичко и знаеш как да реагираш във всяка една ситуация. Дали така би могъл да отговори новопостъпил блогър не съм ситурна.
цитирай
7. kleopatrasv - отговора си, ако имам възможност. . ...
27.06.2011 15:49
henzelski написа:
отговора си, ако имам възможност... :)

Интересно ще ми е -какви са и другите четири отговора. Не си променил очакванията ми досега.
Благодаря за включването, Краси!
цитирай
8. kleopatrasv - .henzelski - Видях, че си ги допълнил, чрез редактиране..
27.06.2011 16:24
12. Обикновено го съветвам на лични как да се справи с нападките и ако той/тя поиска публично да го подкрепя, го правя.
13. Отговарям поотделно на всеки един от никовете, защото обикновено не знам, че те са на един и същи човек.
14. Досега не ми е изчезвал постинг. Ако обаче това стане, няма да си го слагам на сърцето и най-вероятно нищо няма да предприема.
15. Ами гледам да нямам противници... :)) цитирай

Така и предполагах!
цитирай
9. silwiqna - Поздрави!
27.06.2011 18:18
Не съм вряла и кипяла в блог.бг., но за мен в безсмислено да се ядосава човек за някои неща. Човек е това което е където и да е - и в нета и в реала - разни хора, шарен свят, но позитивните и готините си личат. :))) И повечето са такива!
цитирай
10. stela50 - Здравей ,Клео ...малко спорно е кой е жертва ,
27.06.2011 18:29
и кой победител. Зависи от много неща . Всъщност интерисуват ме коментарите на тези , които имат отношение към мен и постингите ми . Реагирам според
случая ,опитвам се да бъда толерантна ,но не бих изменила на принципите си .
Не винаги гледните точки съвпадат ,но не приемам грубото отношение и
навлизането в личното прстранство на който и да е . И не отговарям на хора ,
които се държат арогантно и невъзпитано . Радвам се на успехите на приятелите и добронамерените ,негодувам срещу несправедливостта по свой начин ...
В момента не съм в състояние да пиша повече .
Поздрави ,приятелко !
цитирай
11. darcy - Интересни въпроси
27.06.2011 19:46

1. Как реагирате, когато след приятелско общуване забележите на друго място съвсем различен коментар за вас от човека, пишещ ви се за приятел? Жертвате ли се, като премълчавате видяното, ненавиждайки този, който ви е предал, преценявайки, че всеки трябва да поеме по своя път или му искате подробно обяснение?

Искам обяснение ако съм харесвала наистина човека, в повечето случаи в интернет не се доверявам на никого чак дотам, че да се разочаровам.

2.Как реагирате, когато някой настоява да го подкрепите в поста му? Жертвате ли се с негодувание или заявявате, че сте съпричастни към темата, но вежливо отказвате да се включите?

Ако поста ми харесва подкрепям, ако не - не мога да бъда съпричастна. Ако човекът е приятел и се познаваме, не би настоявал да го подкрепям за едната подкрепа.

3.Как реагирате когато ви оплюват "специалистите", а вие нямате желание да ги слушате? Изчаквате ли търпеливо, като се надявате, че "професоритв" скоро ще млъкнат или любезно отговаряте на манипулатора, че нямате намерение да го слушате?

Зависи от "манипулатора". Обикновено тези, които решават да ми съсипват живота са на такова ниво, че или им отговарям съобразно нивото или ги игнорирам.

4. Какво реагирате, когато ви нарочат за мишена? Опровергавате ли се публично или просто отминавате без да обръщате минимално внимание на клеветящия?.

Доста актуален по отношение на Дарси въпрос :-) Понякога се хващам, че започвам някакво обяснение, но напоследък избягвам изобщо да отговарям на глупашки нападки. Обикновено плочата е позната и изтъркана, което означава само едно - че човекът не е схванал как стоят нещата, или си е внушил, че номерът върви.

5. Как реагирате, когато някой се бърка в личния ви живот с тактики от рода на: „Е, може би не би трябвало да задавам такива въпроси, но…”? Обяснявате ли му тактично на лични, като не искате да го обидите или му заявявате публично, че това не е негова работа?

Нищо не обяснявам на никакви лични.

цитирай
12. darcy - Още отговори
27.06.2011 19:53
6.Как реагирате, когато някой ви дава приятелски съвет, чувствайки се зле, защото сте засегнали болна за него тема? Уведомявате ли го предварително на лични, че можете сами да преценявате или се съгласявате да изключите личното си мнение?

Тук не мистана много ясен въпросът. Ако този някой е приятел и съм го засегнала, много ясно, че ще се разберем на лични.

7. Как реагирате, когато някой ви казва да изтриете точно определена фраза от текста в поста си? Жертвате ли се, като се съгласявате, аргументирайки се публично или оставате написаното, както вие прецените за добре?

Зависи от човека и от написаното.

8. Как реагирате, когато получавате арогантно лично съобщение, чието съдържание намирате за недобронамерено? Искате ли веднага обяснение за причините, довели до това или веднага сигнализирате администрацията на сайта за издирване на самоличността на подателя?

Не отговарям на лс-та, каквото и да ми пишат, освен в някои случаи, когато преценя, че човекът заслужава да получи отговор.

9. Как реагирате, когато някой казва, че не ви разбира в публичен коментар? Опитвате ли се да обясните още веднъж гледната си точка или преустановявате с опитите да обяснявате, с ясното съзнание, че другият вероятно и без това никога няма да ви разбере?

Пак зависи от човека. Ето, в момента се обяснявам. :-)

10. Как реагирате, когато някой коментира отрицателно поста ви, а ви пише в коментар, че го харесва?. Ядосвате ли се на двуличното мнение или не обръщате внимание на коментарите, защото сте наясно, че не може всички да са еднакво нормални и чуждите мнения нямат нищо общо с начина, по който трябва да се чувствате или да се държите?

И този въпрос не разбрах. Как така хем коментира отрицателно, хем харесва?

11. Как реагирате, когато забележите, че постоянно нарушават правилата в конкретен сайт? Крясвате ли на досадниците веднага с пост или мълчите, като само се ядосвате, защото не ви оставят на мира?

Ха-ха. :-)))

Останалите въпроси виждам, че са във връзка със ситуацията в сайта, която не ме вълнува, така че съм пас.
цитирай
13. babaelenica - Привет Клео :)))
27.06.2011 20:17
Ма много въпроси, беееееееееее :)))
Трябва ли да отговарям на всички?
Хаде, ще опитам.)
1. Виртуалното приятелство е странно нещо. Досега не съм изпадала в такава ситуация. По-скоро съм срещала намеци от хора, с които вече не поддържам приятелски отношения. Но всеки има право да изразява личните си пристрастия, затова се усмихвам.
2. Не водя виртуални войни и никой не ме е молил да го подкрепям.
3. О-о-о, това са любимите ми посетители. Много се забавлявам с тях. Впрочем, понякога има доста сносни забележки и се вслушвам.
4. Изобщо не се обяснявам. Обясняват се само виновните, правите презрително подминават.
5. Ако ме пита на лични – отговарям.
6. Този въпрос не го разбрах, но за мен е обяснимо. :)))
7. Съобразявам се. Не бих могла предварително за зная, какво точно би засегнало някого, затова съм готова да изтрия отделен пасаж, че и цял коментар, макар това да е право и на владелеца на блога.
8. Чак арогантно не съм получавала. Търся подбудите за всяко съобщение с разбиране.
9. Ако констатацията е добронамерена, а не обикновено заяждаве – обяснявам в следващ коментар, ако сметна, че е тролене – не отговарям.
10. Този въпрос не е ясно формулиран.
11. В този сайт има толкова много статии против нарушенията, че е глупаво да сътворявам още една – само излагам мнението си по въпраса във вече създадена статия.
12. Когато нападките са необосновани – ще се включа.
13. Никога не мога да бъда сигурна, че въпросните никове са на един и същи човек. Правя намеци по въпроса, ако имам позодрение, но да – в повечето случаи отговарям.
14. Ха-ха, на мен ми изчезна блога, разбира се, че сигнализирам.
15. Може и да имам противници, но засега явен е само един, останалите се крият по дупките :)))

Приех тази анкета за задължителна и затова така подробно отговорих.
Защо ли няма много коментиращи?
Нима никой не е имал проблеми в сайта?
:))))))
цитирай
14. kleopatrasv - Не съм вряла и кипяла в блог. бг., но ...
27.06.2011 20:22
silwiqna написа:
Не съм вряла и кипяла в блог.бг., но за мен в безсмислено да се ядосава човек за някои неща. Човек е това което е където и да е - и в нета и в реала - разни хора, шарен свят, но позитивните и готините си личат. :))) И повечето са такива!

Поздрави, silwiqna! Кой и защо трябва да се ядосва? Това тук е само една Анкета- как реагирате при подобни ситуации, а който не е попадал в тях, естественно няма отговор в случая!
цитирай
15. kleopatrasv - и кой победител. Зависи от много ...
27.06.2011 20:25
stela50 написа:
и кой победител. Зависи от много неща . Всъщност интерисуват ме коментарите на тези , които имат отношение към мен и постингите ми . Реагирам според
случая ,опитвам се да бъда толерантна ,но не бих изменила на принципите си .
Не винаги гледните точки съвпадат ,но не приемам грубото отношение и
навлизането в личното прстранство на който и да е . И не отговарям на хора ,
които се държат арогантно и невъзпитано . Радвам се на успехите на приятелите и добронамерените ,негодувам срещу несправедливостта по свой начин ...
В момента не съм в състояние да пиша повече .
Поздрави ,приятелко !

Танче, ти си слънчева жена и подхождаш винаги добронамерено. Бъди все така отзивчива и съпричастна към останалите. Радвай се на успехите на приятелите си и дарявай обич на всички. Нека усмивката никога не слиза от лицето ти!
Чудесно е, че се отби. Хубаво е, когато общуваш с приятели!
цитирай
16. kleopatrasv - 12. darcy - Интересни въпроси
27.06.2011 20:34
Чудесни отговори, darcy! Може би чак сега разбрах нещо по-вече за теб. Не съм от постоянните ти посетители и е странно, че съм те пропуснала.
"Не отговарям на лс-та, каквото и да ми пишат, освен в някои случаи, когато преценя, че човекът заслужава да получи отговор...."- правилно постъпваш с тези ЛС, защото после така ги изфабрикуват и данаместват с думи и фрази, за да ги предадат на трети лица със цел "факт", че понякога сама ще се чудиш ти ли си била или не?
цитирай
17. kleopatrasv - 13. darcy -Благодаря за включването!
27.06.2011 20:45
За 6-ти въпрос- Ами "уж" приятелски съвет е, а всъщност е престорено загрижен със цел "наливане масло в огъня".... Ако този някой е приятел и съм го засегнала, много ясно, че ще се разберем на лични, а ако не е?.

За 7-ми- Зависи от човека? Как ще го опознаеш тук?

За 10-ти какво не разбра? Гласува отрицателно, а коментира с положителни отзиви- става дума за двуличност!

Ситуация ли, каза? Просто постановка!:-)))
цитирай
18. kleopatrasv - 14. babaelenica - Привет
27.06.2011 20:57
Еленице, не беше задължително, но се радвам да обменяме и чрез анкети гледни точки. Смятам на коментиращите да поставям по една звезда за рейтинг+:))))
6- ти въпрос беше: Как реагирате, когато някой ви дава приятелски съвет, чувствайки се зле, защото сте засегнали болна за него тема? Уведомявате ли го предварително на лични, че можете сами да преценявате или се съгласявате да изключите личното си мнение?
Тук обясних и по-горе в коментар, че става дума за "уж" приятелски съвет, а всъщност, за да се избегне нечия тема. Това вълнува някой си, естественно.

Относно отговорите-
14. Ха-ха, на мен ми изчезна блога, разбира се, че сигнализирам. И аз много се чудех кой и как си го позволи това?
15. Може и да имам противници, но засега явен е само един, останалите се крият по дупките ...- имаш явен противник ли вече?

Благодаря ти за желанието да се присъединиш към анкетираните. Слагам ти Rg++++++ по шестобалната система:)))
цитирай
19. universalnite000 - :) Добра идея и те поздравявам за ...
27.06.2011 21:29
:) Добра идея и те поздравявам за нея , Клео !
При мен е просто - ако усетя подобно отношение , възприемам изпитания метод на нулево съпротивление . И винаги е имало резултат от това ( старите медитативни практики все пак ) . Поздрави :)
цитирай
20. elinora - Въх, Клео, ще ни изпитваш ли? :)))
27.06.2011 21:54
По-голямата част от въпросите не ми са се случвали и няма как да ти отговоря, как ще реагирам евентуално. Когато се случи ще ти кажа! :))) На въпрос 12 - когато нападат и обиждат мой приятел се включвам, каквотото и да ми струва това, задължително!
пп Личното ми мнение е, че във виртуала позициите често се менят. Ту сме жертви, ту не сме. Важното е да не се взимат насериозно конфликтите и лошите настроения! :)
цитирай
21. kleopatrasv - :) Добра идея и те поздравявам за ...
27.06.2011 22:02
universalnite000 написа:
:) Добра идея и те поздравявам за нея , Клео !
При мен е просто - ако усетя подобно отношение , възприемам изпитания метод на нулево съпротивление . И винаги е имало резултат от това ( старите медитативни практики все пак ) . Поздрави :)

Метод на нулево съпротивление ли? Я ми го обясни все пак. Доколкото знам- медитацията пречиства отвътре и не е възможна, ако не умееш да прощаваш на околните, а простиш ли и на враговете си -това ще е знак за какво?
цитирай
22. kleopatrasv - По-голямата част от въпросите не ми ...
27.06.2011 22:07
elinora написа:
По-голямата част от въпросите не ми са се случвали и няма как да ти отговоря как ще реагирам евентуално. Когато се случи ще ти кажа! :))) На въпрос 12 - когато нападат и обиждат мой приятел се включвам, каквотото и да ми струва това, задължително!
пп Личното ми мнение е, че във виртуала позициите често се менат. Ту сме жертви, ту не сме. Важното е да не се взимат насериозно конфликтите и лошите настроения! :)

Нали сме тук за забавление, Ели и нека не вземаме присърце тролските "валдаллщини". Защо ли пък ми се струва, че това доставя удоволствие на някои? Има хора, които се включват само в интригантски постове, за да си разчесват езика, който не могат да изявят в къщи.

пп. Дано не ти се случват "онези" ситуации
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Честно казано в, в повечето от си...
27.06.2011 22:31
Честно казано в, в повечето от ситуациите не съм изпадала, може би защото пиша повече за билките и не преча на никого. Помагала съм на приятели при нужда с подкрепа в коментари. За модераторите също си наясно, стачкувах, до като не промениха някои неща в системата си за класиране на постинги и др.Цинизмите ги трия, но не се е случвало да ги имам често.Понякога влизам в дискусия с недоброжелатели, които са давали някакви признаци, че притежават известна интелигентност.С една дума винаги съм отстоявала позиции, които съм считала за правилни.Поздрави!!
цитирай
24. kleopatrasv - Честно казано в, в повечето от си...
27.06.2011 22:57
kasnaprolet9999 написа:
Честно казано в, в повечето от ситуациите не съм изпадала, може би защото пиша повече за билките и не преча на никого. Помагала съм на приятели при нужда с подкрепа в коментари. За модераторите също си наясно, стачкувах, до като не промениха някои неща в системата си за класиране на постинги и др.Цинизмите ги трия, но не се е случвало да ги имам често.Понякога влизам в дискусия с недоброжелатели, които са давали някакви признаци, че притежават известна интелигентност.С една дума винаги съм отстоявала позиции, които съм считала за правилни.Поздрави!!

Знам, Невена ..ти винаги си давала подкрепа на приятелите и винаги си отстоявала позициите на добронамерените. Недоброжелатели има навсякъде, но стига да им позволим се развихрят, а ако ги сритаме-мълчат.
Радвам се за включването ти!
цитирай
25. borusique - :)
27.06.2011 23:13
Чувствам се жертва на средностатистическия български град! Разгонени котаци вият по цели нощи. Няма спокойствие, няма спане
цитирай
26. borusique - Честно казано в, в повечето от си...
27.06.2011 23:15
kasnaprolet9999 написа:
Честно казано в, в повечето от ситуациите не съм изпадала, може би защото пиша повече за билките и не преча на никого. Помагала съм на приятели при нужда с подкрепа в коментари. За модераторите също си наясно, стачкувах, до като не промениха някои неща в системата си за класиране на постинги и др.Цинизмите ги трия, но не се е случвало да ги имам често.Понякога влизам в дискусия с недоброжелатели, които са давали някакви признаци, че притежават известна интелигентност.С една дума винаги съм отстоявала позиции, които съм считала за правилни.Поздрави!!

Мхм, всички които мислят различно => за сапун
цитирай
27. kleopatrasv - Чувствам се жертва на средноста...
27.06.2011 23:28
borusique написа:
Чувствам се жертва на средностатистическия български град! Разгонени котаци вият по цели нощи. Няма спокойствие, няма спане

Освен да станеш и ти котак, не виждам друг изход.
/шегувам се, де/
цитирай
28. moliv67 - здравей!
27.06.2011 23:43
при мен почти всичко е коректно. просто съм безобиден бръмбар. НО! ме смущават -анонимните. та аз и тях приемам, дори е готино да са против! но защо понякога се крият.-друга тема. .........ХУБАВА НОЩ!

п.с. приемам, че просто сме различни.... с грешките си.... с всичките си хубави.. и лоши неща. НО! ХОРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
29. kleopatrasv - при мен почти всичко е коректно. ...
28.06.2011 00:45
moliv67 написа:
при мен почти всичко е коректно. просто съм безобиден бръмбар. НО! ме смущават -анонимните. та аз и тях приемам, дори е готино да са против! но защо понякога се крият.-друга тема. .........ХУБАВА НОЩ!

п.с. приемам, че просто сме различни.... с грешките си.... с всичките си хубави.. и лоши неща. НО! ХОРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Да де..така си е, едни мислят за котки, други се представят за бръмбари, трети са крале. Няма лошо, тук е един голям спектакъл от сънновели.
Поздрави за маскировката.

пп. Анонимните или са с маски или поради изчерпване и на тях, са си останали безлични твари.
цитирай
30. phoenix2000 - Живот на степени
28.06.2011 00:59
Не се ли вживяваш твърде много? Може да се слееш с виртуала и тогава ще се превърнеш в купчинка дигитални символи:)))
цитирай
31. waterway - Здравей, Клео!
28.06.2011 08:16
Още самото заглавие ме отказа да отговарям на въпросите,
защото мисълта – “А винаги ли си победител или жертва в живота?” надделя.

Нещата и в живота, и във виртуала са смесени, макар тенденцията обикновено да клони в едната посока. Изборът за посоката е наш. Цената, която после се оказва, че трябва да платим, предвидена от нас самите или не, също си е наше задължение. Така стоят при мен отговорите на въпросите ти.

Спокоен ден, Клео!
цитирай
32. kleopatrasv - Не се ли вживяваш твърде много? Може ...
28.06.2011 08:43
phoenix2000 написа:
Не се ли вживяваш твърде много? Може да се слееш с виртуала и тогава ще се превърнеш в купчинка дигитални символи:)))

Да се вживявам ли? О, не не умея!
цитирай
33. kleopatrasv - Още самото заглавие ме отказа да ...
28.06.2011 08:48
waterway написа:
Още самото заглавие ме отказа да отговарям на въпросите,
защото мисълта – “А винаги ли си победител или жертва в живота?” надделя.

Нещата и в живота, и във виртуала са смесени, макар тенденцията обикновено да клони в едната посока. Изборът за посоката е наш. Цената, която после се оказва, че трябва да платим, предвидена от нас самите или не, също си е наше задължение. Така стоят при мен отговорите на въпросите ти.

Спокоен ден, Клео!

Не е задължително да има отговор, waterway! Хубаво е човек да се замисли след време и да е убеден в избора си, който е направил вече. Но, ако наистина се чувстваме жертва, сме платили някаква голяма цена, за която не си е заслужавало.
“А винаги ли си победител или жертва в живота?” Както в реала, така и във виртуала, отговора е един- Не винаги сме!
цитирай
34. waterway - 34. kleopatrasv - Още самото заглавие ме отказа да ...
28.06.2011 08:58
kleopatrasv написа:
waterway написа:
Още самото заглавие ме отказа да отговарям на въпросите,
защото мисълта – “А винаги ли си победител или жертва в живота?” надделя.

Нещата и в живота, и във виртуала са смесени, макар тенденцията обикновено да клони в едната посока. Изборът за посоката е наш. Цената, която после се оказва, че трябва да платим, предвидена от нас самите или не, също си е наше задължение. Така стоят при мен отговорите на въпросите ти.

Спокоен ден, Клео!

Не е задължително да има отговор, waterway! Хубаво е човек да се замисли след време и да е убеден в избора си, който е направил вече. Но, ако наистина се чувстваме жертва, сме платили някаква голяма цена, за която не си е заслужавало.
“А винаги ли си победител или жертва в живота?” Както в реала, така и във виртуала, отговора е един- Не винаги сме!



‘’Хубаво е човек да се замисли след време и да е убеден в избора си, който е направил вече’’ – He, Kleo. Хубаво е човек да умее да се замисли преди избора си. Както за избора, така и за цената му. А изненади винаги има. Ако съществуването им е прието по дефолт ( както е модерно да се казва), нещата са наред. А дали се чувстваш жертва или не – това е само чувство :). Когато си му подвластен ( пак поради изборът да се вживяваш…във всичко).
цитирай
35. kleopatrasv - Още самото заглавие ме отказа да ...
28.06.2011 09:14
waterway написа:
kleopatrasv написа:
waterway написа:
Още самото заглавие ме отказа да отговарям на въпросите,
защото мисълта – “А винаги ли си победител или жертва в живота?” надделя.

Нещата и в живота, и във виртуала са смесени, макар тенденцията обикновено да клони в едната посока. Изборът за посоката е наш. Цената, която после се оказва, че трябва да платим, предвидена от нас самите или не, също си е наше задължение. Така стоят при мен отговорите на въпросите ти.

Спокоен ден, Клео!

Не е задължително да има отговор, waterway! Хубаво е човек да се замисли след време и да е убеден в избора си, който е направил вече. Но, ако наистина се чувстваме жертва, сме платили някаква голяма цена, за която не си е заслужавало.
“А винаги ли си победител или жертва в живота?” Както в реала, така и във виртуала, отговора е един- Не винаги сме!



‘’Хубаво е човек да се замисли след време и да е убеден в избора си, който е направил вече’’ – He, Kleo. Хубаво е човек да умее да се замисли преди избора си. Както за избора, така и за цената му. А изненади винаги има. Ако съществуването им е прието по дефолт ( както е модерно да се казва), нещата са наред. А дали се чувстваш жертва или не – това е само чувство :). Когато си му подвластен ( пак поради изборът да се вживяваш…във всичко).

Имах впредвид да си направи равносметка след това, waterway. А, преди избор е естествено да се замислиш, за да решиш! Чувство е- ДА и дано не се налага да се вживяваме дълго.
цитирай
36. waterway - :)
28.06.2011 09:24
''Чувство е- ДА и дано не се налага да се вживяваме дълго.'' - Хубавите и трайни неща на този свят се раждат чрез вложеното в тях всеотдайно чувство, Клео. Другото минава и заминава...и се забравя...или не.
Единствено човекът е дарен и с чувства, и с мисъл.

Но всичко, което спонтанно написах днес тук, е само мое мнение. Не знам, може и да греша.
Благодаря за търпението ти. Както и за гостоприемството.
цитирай
37. kleopatrasv - ''Чувство е- ДА и дано не се налага да ...
28.06.2011 09:40
waterway написа:
''Чувство е- ДА и дано не се налага да се вживяваме дълго.'' - Хубавите и трайни неща на този свят се раждат чрез вложеното в тях всеотдайно чувство, Клео. Другото минава и заминава...и се забравя...или не.
Единствено човекът е дарен и с чувства, и с мисъл.

Но всичко, което спонтанно написах днес тук, е само мое мнение. Не знам, може и да греша.
Благодаря за търпението ти. Както и за гостоприемството.

Аз ти благодаря. За мен беше удоволствие да общувам днес с теб!
цитирай
38. borjanmljakov - Страхотна анкета!
28.06.2011 13:25
.
цитирай
39. reg - наистина много интересен пост! - ...
28.06.2011 13:32
наистина много интересен пост! - има над какво да се замисли човек...
цитирай
40. hristo27 - На въпрос № 9 - опитвам се по някакъв ...
28.06.2011 13:38
На въпрос № 9 - опитвам се по някакъв начин да му обясня, че това е мое мнение и че проблема е негов дали го харесва или не.
цитирай
41. kleopatrasv - . Хей, един път да ти пасне нещо:)...
28.06.2011 16:36
borjanmljakov написа:
.

Хей, един път да ти пасне нещо:)
Поздрави и да се анкетираш непременно!
цитирай
42. kleopatrasv - наистина много интересен пост! - ...
28.06.2011 16:37
reg написа:
наистина много интересен пост! - има над какво да се замисли човек...

Винаги има над какво, а това тук бяха въпроси към вас- Как реагирате при подобни обстоятелства:).
цитирай
43. kleopatrasv - На въпрос № 9 - опитвам се по някакъв ...
28.06.2011 16:39
hristo27 написа:
На въпрос № 9 - опитвам се по някакъв начин да му обясня, че това е мое мнение и че проблема е негов дали го харесва или не.

Ице, благодаря за включването.:) Според мен в случая зависи от човека!
Поздрави!
цитирай
44. esen - Жертва или победител -
28.06.2011 22:37
според мен това е вътрешна настройка.
Знаем ли какво губим като печелим и обратното -
какви могат да са положителните неща от това, което сме отчели като загуба?
Виртуалът, мисля само, че е по-откровен от реалния живот. Но и в реала нещата не са така скрити, както биха желали някои. В крайна сметка истината винаги изплува на повърхността, а направените изводи можем да запазим за себе си и да сме сигурни, че ще им дойде времето.
Хубава вечер!
цитирай
45. kleopatrasv - според мен това е вътрешна настр...
28.06.2011 22:54
esen написа:
според мен това е вътрешна настройка.
Знаем ли какво губим като печелим и обратното -
какви могат да са положителните неща от това, което сме отчели като загуба?
Виртуалът, мисля само, че е по-откровен от реалния живот. Но и в реала нещата не са така скрити, както биха желали някои. В крайна сметка истината винаги изплува на повърхността, а направените изводи можем да запазим за себе си и да сме сигурни, че ще им дойде времето.
Хубава вечер!

Точно така, нека чакаме да им дойде времето. Няма нещо ненаказано. Човешката злоба се самоудавя в собствените си води. Истината не трябва да се разказва така, че да я разберат- в нея трябва да повярват. Достойните хора си остават докрая такива, а артистите цял живот ще сменят житейските си роли, мъчейки се да изиграят драмата на живота си, която така и така не разбират....
Радвам се, че се отби, Злате.
цитирай
46. magity - интересна анкета ...
29.06.2011 02:32
..жертва не ....но не и победител ...
..действам като скорпион ....

Скорпионът възкръсва от нищото, защото е гресивен. Той е поредица от успехи и неуспехи, от инат и избухливост, от драматизъм и страст, индивидуализъм, тайна и бунт.
Скорпионът не се променя и не обръща внимание на промените. Знае какво иска, решителен е и се съпротивлява почти на всичко. Ласкателството е под достойнството на Скорпиона. Скорпионът държи на приятелите си. „Няма по-велика обич от тази да жертваш живота си за приятелите.“ Скорпионът винаги брани самоотвержено всичко, което счита, че е негово, в това число и успеха, макар че амбициите му не излизат на повърхността. Когато е подчинен на някого, той търпеливо изчаква да дойде часът, в който ще се докаже, че е достоен за по-високия пост. Той върви към целта си бавно, но сигурно. Постига всичко, което е пожелал. А пожелае ли нещо, то вече не е мечта!
Жената Скорпион има една особена дарба, която смущава и от която могат да ви полазят тръпки. Това е някакъв странен вид черна магия, която тя владее до съвършенство, като истинска магьосница. Ако веднъж сте срещнали погледа й, шансът ви да се измъкнете е нищожен. Тя притежава мистично шесто чувство и това й дава възможност да разпознае бъдещия си спътник от пръв поглед като мигновено му предава това свое усещане. Имате две възможности – или да се предадете покорно пред нейния чар и да коленичите, или обезумели от страх Да потърсите спасение в бягство.
КАКВО ЛИ БИХА ПРЕДПОЧЕЛИ ВЪВ ВИРТУАЛА?????
ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛ ИЛИ ...DEL....:)))))) СРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ НЯМА .....
цитирай
47. kleopatrasv - . . жертва не. . . . но не и победител. . ...
29.06.2011 16:22
magity написа:
..жертва не ....но не и победител ...
..действам като скорпион ....

Скорпионът възкръсва от нищото, защото е гресивен. Той е поредица от успехи и неуспехи, от инат и избухливост, от драматизъм и страст, индивидуализъм, тайна и бунт.
Скорпионът не се променя и не обръща внимание на промените. Знае какво иска, решителен е и се съпротивлява почти на всичко. Ласкателството е под достойнството на Скорпиона. Скорпионът държи на приятелите си. „Няма по-велика обич от тази да жертваш живота си за приятелите.“ Скорпионът винаги брани самоотвержено всичко, което счита, че е негово, в това число и успеха, макар че амбициите му не излизат на повърхността. Когато е подчинен на някого, той търпеливо изчаква да дойде часът, в който ще се докаже, че е достоен за по-високия пост. Той върви към целта си бавно, но сигурно. Постига всичко, което е пожелал. А пожелае ли нещо, то вече не е мечта!
Жената Скорпион има една особена дарба, която смущава и от която могат да ви полазят тръпки. Това е някакъв странен вид черна магия, която тя владее до съвършенство, като истинска магьосница. Ако веднъж сте срещнали погледа й, шансът ви да се измъкнете е нищожен. Тя притежава мистично шесто чувство и това й дава възможност да разпознае бъдещия си спътник от пръв поглед като мигновено му предава това свое усещане. Имате две възможности – или да се предадете покорно пред нейния чар и да коленичите, или обезумели от страх Да потърсите спасение в бягство.
КАКВО ЛИ БИХА ПРЕДПОЧЕЛИ ВЪВ ВИРТУАЛА?????
ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛ ИЛИ ...DEL....:)))))) СРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ НЯМА .....

Чудесна реч, скорпионке! Ти си истински приятел и при теб средно положение няма~!
цитирай
48. mileidi46 - Xe xe xe....nali sum skorpion...
29.06.2011 22:52
iskax da kaja ne6to,ama predi6noto skorpion4e e iz4erpalo temata,a nie skorpionite....ne se davame lesno!!
pozdravi za postinga!!
цитирай
49. kleopatrasv - iskax da kaja ne6to, ama predi6noto ...
30.06.2011 19:55
mileidi46 написа:
iskax da kaja ne6to,ama predi6noto skorpion4e e iz4erpalo temata,a nie skorpionite....ne se davame lesno!!
pozdravi za postinga!!

И ти ли си била скорпионче, Милейди? Вярно е, вие не се давате лесно и не падате никога духом.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kleopatrasv
Категория: Поезия
Прочетен: 4370456
Постинги: 833
Коментари: 65527
Гласове: 115387
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031