Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2018 09:38 - Вечно млада
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 2978 Коментари: 16 Гласове:
19

Последна промяна: 12.12.2018 19:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Стопих се също като свещ,
откакто посещавам фитнес.
Не ми остана жив комплекс - 
със мазнините е изчистен...

Изваях тяло с тънък кръст,
и в гръб съм мъничко момиче - 
то, да не беше този ръст,
и на модел почти приличам...

И чувствам си се у дома
на всяка кардио-пътека.
Щастливо бягам си сама,
и ставам с всеки ден по-лека...

Накрая ще се изпаря,
а парата е вечно млада...
И да й кажат: "Остаря!",
едва ли от това ще страда...


Е, то пък човек не може все да е сериозен. Дано се усмихнете :)

 




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - А честито!
12.12.2018 09:41
Ама ти по- добре летиш със стиховете.
цитирай
2. vania23 - Хе хе,
12.12.2018 09:50
rosiela написа:
Ама ти по- добре летиш със стиховете.


така си мислиш само, Роси, защото не си ме виждала как летя на пътеката :))
цитирай
3. rosiela - Вярвам ти, но аз повече ценя летящия интелект и дарование.А ти ги имаш, жива и здрава да си.
12.12.2018 09:56
vania23 написа:
rosiela написа:
Ама ти по- добре летиш със стиховете.


така си мислиш само, Роси, защото не си ме виждала как летя на пътеката :))

цитирай
4. vania23 - Ама ти по- добре летиш със стихов...
12.12.2018 09:59
rosiela написа:
vania23 написа:
rosiela написа:
Ама ти по- добре летиш със стиховете.


така си мислиш само, Роси, защото не си ме виждала как летя на пътеката :))



Благодаря ти, Роси, но винаги може повече и по-добре. Гледам да не се вземам насериозно в писането - там висините са безкрайни.
цитирай
5. vesever - Е, , Ваня, ти и преди фитнеса си беше ...
12.12.2018 10:46
Е,, Ваня, ти и преди фитнеса си беше супер сложена, повечето жени биха ти завидели на фигурата. Виж аз съм леко закръглена, обаче не успявам да се стопя, хем толкова културизъм прилагам....структурата ми е леееко и деликатно пухкава на места )))
И аз съм за усмивки, повече усмивки да има пожелавам всекиму!
цитирай
6. vania23 - Май тъй си беше, Веси.
12.12.2018 10:49
vesever написа:
Е,, Ваня, ти и преди фитнеса си беше супер сложена, повечето жени биха ти завидели на фигурата. Виж аз съм леко закръглена, обаче не успявам да се стопя, хем толкова култиризъм прилагам....структурата ми е леееко и деликатно пухкава )))
И аз съм за усмивки, повече усмивки да има пожелавам всекиму!


ама майтап да става :)
Хубав и усмихнат ден ти желая!
цитирай
7. wonder - Хехе, брависимо! Мен ако питаш - ...
12.12.2018 12:15
Хехе, брависимо!
Мен ако питаш - уцели си жанра!
Развеселяващо-усмихнато и актуално. ;)))
цитирай
8. vania23 - Еха! Уредих се в живота -
12.12.2018 12:23
wonder написа:
Хехе, брависимо!
Мен ако питаш - уцели си жанра!
Развеселяващо-усмихнато и актуално. ;)))


смях, фитнес и стихотворения - кой като мене :)
цитирай
9. troina - щом Мисълта лети..
12.12.2018 14:43
и Тялото я следва...
какво по-просто..Удоволствие от това..
да имаш крилата поза,
и, ефирна Душа..

аз ,па имам проблеми с...жанра...
килата отдавна не ги броя...
усмивки, ваня, и Весели празници..
нека ,Любов да има...
за всички по Света и у нас...
и по всички Земни кълбета..
цитирай
10. vania23 - Усмивки и добро настроение и за теб, Юлия!
12.12.2018 14:51
troina написа:
и Тялото я следва...
какво по-просто..Удоволствие от това..
да имаш крилата поза,
и, ефирна Душа..

аз ,па имам проблеми с...жанра...
килата отдавна не ги броя...
усмивки, ваня, и Весели празници..
нека ,Любов да има...
за всички по Света и у нас...
и по всички Земни кълбета..


Важното е купона, наречен "живот" да тече нанякъде, нали? Всъщност, твоят коментар предизвика в ума ми асоциация с това стихотворение на Иван Вазов:

Вазовата молитва

Дядо Господи, прости ме,
моля ти се от душа,
с ум и разум надари ме,
да не мога да греша.

Запази ми Ти сърцето
от зли мисли и неща;
всичко виждаш от небето,
зло на мен недей праща.

Дай на мама, дай на тате,
здраве, сила и живот;
мир, любов на всички братя
и добро на наш народ.
цитирай
11. shtaparov - Ама ти по- добре ...
12.12.2018 15:07
rosiela написа:
Ама ти по- добре летиш със стиховете.

И от стих на стих става все по-добра!
цитирай
12. donchevav - И на мене много ми хареса - особено ...
12.12.2018 16:40
И на мене много ми хареса - особено като принос в жанра. Тънък хумор, лека самоирония, светла тъга - и ... тази пара, истинско откритие!
Контрапункт на онова усещане за натежаване с годините - и на опит, и на килограми, на приземяването, улягането и помъдряването, които идват неизбежно с възрастта!
Брилянтно с енергията и витализма си!
Поздравления, Ваня!
цитирай
13. vania23 - Е, че поплюйте ме де!
12.12.2018 17:00
shtaparov написа:
rosiela написа:
Ама ти по- добре летиш със стиховете.

И от стих на стих става все по-добра!


Ще ме урочасате :)
И стига ме хвалихте, ще ме развалите :)
цитирай
14. vania23 - Вени,
12.12.2018 17:03
donchevav написа:
И на мене много ми хареса - особено като принос в жанра. Тънък хумор, лека самоирония, светла тъга - и ... тази пара, истинско откритие!
Контрапункт на онова усещане за натежаване с годините - и на опит, и на килограми, на приземяването, улягането и помъдряването, които идват неизбежно с възрастта!
Брилянтно с енергията и витализма си!
Поздравления, Ваня!


аз съвсем на майтап го започнах във фитнеса на пътеката - спонтанно ми дойде първия куплет и ми стана смешно. После пак на майтап у нас си казах да го запиша и продължа. Парата пък и аз не знам отде ми щукна :)
Мислех да не го публикувам тук, че много несериозно, вие пък взехте, че го харесахте :)
Е, благодаря!
Но на теб - специално благодаря, че усети чувството за хунор, самоиронията, тъгата...
цитирай
15. katan - Без повече думи -
12.12.2018 23:09
хареса ми и ме усмихна:).
цитирай
16. vania23 - Благодаря, katan!
13.12.2018 08:12
katan написа:
хареса ми и ме усмихна:).


Това ми е напълно достатъчно :)
цитирай
17. vedrina - !!!
30.12.2018 12:32
Аз не се въздържам за да ви посъветвам, да си качите няколко килограма...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1050587
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12827
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031