Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2011 22:18 - Изпадали ли сте в подобна ситуация...
Автор: kleopatrasv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15308 Коментари: 32 Гласове:
75

Последна промяна: 26.10.2011 22:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Изпадали ли сте в подобна ситуация…
Filed under: Статии by kleopatrasv Вашият коментар 

   Изпадали ли сте в подобна ситуация, слушайки екзалтирани речи за празни политически обещания. Докога ще се оставяме да ни впрягат и манипулират. Не почнахме ли да съдим хората вече по думите, вместо по делата им. Не ги ли слушаме как велико говорят и някак си не отхвърляме ли дълбоко в себе си казаното от тях. Защо българският ни дух винаги е бил нащрек и  се е бунтувал през годините пред речите на различните  оратори. По какво различава чистите от пребоядисаните уж мили същества. Обещания, стилни обещания, велики идеи и пак обещания.....В такава ситуация на човек му се иска да изкрещи- Братя българи, опомнете се!.. Друга подобна, обаче го омагьосва и успокоява, зарежда го с надежда и вяра за по- добър живот. Казват, че много е важен гласът на лидера, който може да ни внуши истинската картина, която да очакваме. И да отбележа, че ако Светльо Витков беше вземал уроци по актьорско майсторство, сега със сигурност щеше да води в балотажа. Има ли други такива естествени лидери днес според вас. Могат ли да ни въздействат надути велики думи.  Разбира се, че не могат, защото българина отдавна  се е събудил и няма вяра на такива гръмгласни надмощия.  Гласът обикновено изразява вътрешното ни светоусещане и под него  в никакъв случай не трябва да прозира двойственост. Можем ли да  вярваме на силните оратори, та речта владеят всички политици,...но малцина от тях остават в съзнанието ни мъдри мисли. Всъщност това, което виждаме и чуваме по трибуните, след придобитите си условни рефлекси ни кара да бъдем нащрек. Наслушах се тези дни  на доста негативни речи, нагледах се на странни явления и е т
рудно да обърнеш гръб и останеш равнодушен пред ставащото днес. Може би веднага ще кажете, че ви манипулирам. Не, това не е целта на поста ми. Истината е, че в държавата ни наистина става нещо, обществото ни е надушило мърша и се е надигнало.   Няма да говоря за преяждане, нито за гладуване в политиката, защото това ще е предъвкане на темата. Исках да посоча само на пасивните наблюдатели на изборния процес, че всички тези аномалии в самия изборен ден, както и  факта , че в самите кабини хората още се двоумяха за вота за президент, бяха доказателство, че в държавата ни нещо не е наред.....
Тези, които не гласуваха на 23-ти и предпочетоха да останат на спокойствие по домовете, като наблюдават от екраните на телевизорите си политическите зрелища - дано един ден проумеят, че са пропуснали шанса си за едно по-добро развитие на страната си. И тези, които само се правеха на специалисти в словото за политиката и пишеха в полза на нечий интерес без да дадат вот нека знаят, че пак ще продължат да живеят нечий чужд живот и ще си останат вечните  наблюдатели  на историята на България, след като не ги е касаело нейното бъдеще!
 




Гласувай:
80


Вълнообразно


1. ketcakuatl - Само надничам
26.10.2011 22:38
Хубава тема, ама нямам време за здрав коментар! И ти не се сети че днес празнувам...
цитирай
2. kleopatrasv - Хубава тема, ама нямам време за з...
26.10.2011 22:41
ketcakuatl написа:
Хубава тема, ама нямам време за здрав коментар! И ти не се сети че днес празнувам...

Ех, забравих...извини ме. Жив и здрав, горд и щастлив да си!
цитирай
3. анонимен - Наслушахме се на какво ли не. Но в...
26.10.2011 22:45
Наслушахме се на какво ли не. Но всички се променят от властта. Народностна психология...
цитирай
4. tutankhamon661 - kleopatrasv
26.10.2011 23:04
При всички положения трябва да се гласува.
Нещо не ми се връзва: хем заради апатия не отива до урната, хем отворил уста като ламя. Егати апатията! Чист мързел.
цитирай
5. tutankhamon661 - ketcakuatl
26.10.2011 23:06
Наздраве!
Да си жив и здрав!
И повече хубави мигове!
цитирай
6. kleopatrasv - Наслушахме се на какво ли не. Но в...
26.10.2011 23:32
анонимен написа:
Наслушахме се на какво ли не. Но всички се променят от властта. Народностна психология...

Който и президент да изберем - театралната постановка на властта ще го промени след време.
цитирай
7. kleopatrasv - При всички положения трябва да се ...
26.10.2011 23:37
tutankhamon661 написа:
При всички положения трябва да се гласува.
Нещо не ми се връзва: хем заради апатия не отива до урната, хем отворил уста като ламя. Егати апатията! Чист мързел.

Говоря за объркани хорица пред урните / имаше такива- не отричай!/ и за още по-объркани пасивни наблюдатели на изборния процес, които само следяха ефира и се пробваха задкулисно със силни слова.
цитирай
8. mileidi46 - Имам особено мнение относно това ...
27.10.2011 00:05
Имам особено мнение относно това убеждение,че ако не гласуаш..някой ще се възползва и ще манипулира гласовете...,което е абсурдно толкова вероятно,колкото и това ,че никой не знае кой брои и какво брои...изобщо има ли още някой да вярва,че тези избори са истински???Че политиците водят почтена изборна борба,демократична?!?!Аз не вярвам на този холивудски сценарий...НЕ!
Страхотни актъори са обаче...това им признавам...
цитирай
9. kleopatrasv - Имам особено мнение относно това ...
27.10.2011 00:14
mileidi46 написа:
Имам особено мнение относно това убеждение,че ако не гласуаш..някой ще се възползва и ще манипулира гласовете...,което е абсурдно толкова вероятно,колкото и това ,че никой не знае кой брои и какво брои...изобщо има ли още някой да вярва,че тези избори са истински???Че политиците водят почтена изборна борба,демократична?!?!Аз не вярвам на този холивудски сценарий...НЕ!
Страхотни актъори са обаче...това им признавам...

Схванала си най-важното, Милейди..а именно за непочтената борба и за актьорското майсторство. Представяш ли си, какво би станало ако всички мислеха като теб и ако Избора на президент не позволяваше вот под 20%? Нима нямаше да сменят кандидатурите?
цитирай
10. mileidi46 - :))))))))))))))))))))))))
27.10.2011 01:47
Аз мога да си представя...и би било най-големият спектакъл на епохата ,
ако никой не иде да гласува и да нямат какво да броят!!
Цял ден да има само цигани там и камери да снимат!!!!
Ето това трябва да стане!!
България трябва да изрита мъртвите политически фигури..веднъж завинаги:(((
цитирай
11. hristo27 - Защо някои хора си мислят, че по-...
27.10.2011 09:32
Защо някои хора си мислят, че по-добре е да псуваш после, от колкото до гласуваш сега?
цитирай
12. tutankhamon661 - 7. kleopatrasv
27.10.2011 10:53
kleopatrasv написа:
tutankhamon661 написа:
При всички положения трябва да се гласува.
Нещо не ми се връзва: хем заради апатия не отива до урната, хем отворил уста като ламя. Егати апатията! Чист мързел.

Говоря за объркани хорица пред урните / имаше такива- не отричай!/ и за още по-объркани пасивни наблюдатели на изборния процес, които само следяха ефира и се пробваха задкулисно със силни слова.


Моето не отрича твоето.
Тези объркани хорица няма да развиват теми насам-натам, именно защото са объркани.
Аз говоря за другите - вечният негативизъм. "Не знам как е, ама не е така".
Е, като не знае как е, защо пък е решил, че не е така?
цитирай
13. monna1 - Не е лесно да си на върха...
27.10.2011 11:48
И да искат да направят нещо, едва ли им се дава възможност...
Страшно е, така мисля!!!
цитирай
14. kolinay - моето мнение
27.10.2011 14:32
ами за да гласуваш,трябва да имаш право на избор!аз не виждам нито един достоен и квалифициран кандидат!камоли да избирам м-ду двама или повече!артиси са да това не мога да им го отрека,но това все пак е избори за президент,а не за "балшой..."!
цитирай
15. kikowsky - Едно време повечето хора са
27.10.2011 16:32
имали собствени източници на препитание. Сега твърде много хора са зависми. Добре разбират, че думите са празни, но са с вързани ръце. Или поне така си мислят.
цитирай
16. diamant1965 - Ако някой си мисли, че е правил "избор" на 23, жестоко се лъже...
27.10.2011 18:46
Не съм съгласна да гласувам за хора, които с нищо не са се доказали до сега, за властолюбци, кариеристи, престъпници и всякакви други палячовци. Това не е апатия, нито мързел, а протест. Но по принцип аз съм против всякаква власт :).
И все пак, ако някой ден изчезнат всякакви партии, и кандидатите за власт станат наистина независими, като преди това са доказали, че са знаещи и можещи хора, може и да се навия да гласувам.
цитирай
17. kleopatrasv - Аз мога да си представя. . . и би било ...
27.10.2011 20:32
mileidi46 написа:
Аз мога да си представя...и би било най-големият спектакъл на епохата ,
ако никой не иде да гласува и да нямат какво да броят!!
Цял ден да има само цигани там и камери да снимат!!!!
Ето това трябва да стане!!
България трябва да изрита мъртвите политически фигури..веднъж завинаги:(((

Би било хубаво, Милейди при ниска избирателна активност да сменят кандидатите и се насрочват нови президентски избори, но както сама виждаш няма такъв вариант.
цитирай
18. kleopatrasv - Защо някои хора си мислят, че по-...
27.10.2011 20:34
hristo27 написа:
Защо някои хора си мислят, че по-добре е да псуваш после, от колкото до гласуваш сега?

За да видят накъде се ориентирват широките народни маси и чак тогава да решат кой да подкрепят. Но при липса на кандидати става още по-голямо объркване.
Поздрави, Ице!
цитирай
19. babaelenica - Аз вече преядох с политика:)))
27.10.2011 20:37
Не се чувствам манипулирана, защото никак не им е лесно на манипулаторите с мен.
Нека някой да опита.
:)))
цитирай
20. kleopatrasv - При всички положения трябва да се ...
27.10.2011 20:39
tutankhamon661 написа:
kleopatrasv написа:
tutankhamon661 написа:
При всички положения трябва да се гласува.
Нещо не ми се връзва: хем заради апатия не отива до урната, хем отворил уста като ламя. Егати апатията! Чист мързел.

Говоря за объркани хорица пред урните / имаше такива- не отричай!/ и за още по-объркани пасивни наблюдатели на изборния процес, които само следяха ефира и се пробваха задкулисно със силни слова.


Моето не отрича твоето.
Тези объркани хорица няма да развиват теми насам-натам, именно защото са объркани.
Аз говоря за другите - вечният негативизъм. "Не знам как е, ама не е така".
Е, като не знае как е, защо пък е решил, че не е така?

Без тези вечно оспорващите, не може, нали това води до развитието и напредъка, а именно борбата между противоположностите, които движат света. Винаги е имало и ще има богати и бедни, добри и лоши, честни и лъжливи, а точно това не може да се предотврати.
цитирай
21. kleopatrasv - И да искат да направят нещо, едва ли ...
27.10.2011 20:41
monna1 написа:
И да искат да направят нещо, едва ли им се дава възможност...
Страшно е, така мисля!!!

И това е вярно, но ако са само "пробващи се в политиката" нека не започват!
Привет, Мона. Радвам се, че се включи!
цитирай
22. kleopatrasv - ами за да гласуваш, трябва да имаш ...
27.10.2011 20:48
kolinay написа:
ами за да гласуваш,трябва да имаш право на избор!аз не виждам нито един достоен и квалифициран кандидат!камоли да избирам м-ду двама или повече!артиси са да това не мога да им го отрека,но това все пак е избори за президент,а не за "балшой..."!

Именно затова споменах " актьорското майсторство", за да си политик в днешно вреве май трябва да си в известен смисъл "артист", защото това не са истинските им лица на кандидатите.
А, като не гласувахте дадохте шанса на най-артистичните фигури!
Добре дошъл в блога ми, Николай. Благодаря за личните отзиви!
цитирай
23. kleopatrasv - имали собствени източници на пр...
27.10.2011 20:59
kikowsky написа:
имали собствени източници на препитание. Сега твърде много хора са зависми. Добре разбират, че думите са празни, но са с вързани ръце. Или поне така си мислят.

Пробват се, Кирил..за да могат самите те да си повярват, че имат последователи, но не мисля, че държат толкова много на тези привърженици, важна е бройката при подкрепата. Истината не трябва да се обяснява така, че да я разберат, в нея трябва да повярват!
цитирай
24. kleopatrasv - Не съм съгласна да гласувам за хора, ...
27.10.2011 21:06
diamant1965 написа:
Не съм съгласна да гласувам за хора, които с нищо не са се доказали до сега, за властолюбци, кариеристи, престъпници и всякакви други палячовци. Това не е апатия, нито мързел, а протест. Но по принцип аз съм против всякаква власт :).
И все пак, ако някой ден изчезнат всякакви партии, и кандидатите за власт станат наистина независими, като преди това са доказали, че са знаещи и можещи хора, може и да се навия да гласувам.

Това е твое право да решиш как ще постъпиш, diamant1965 и щом си против държавно управление въобще, как мислиш че ще съществува държавата. Наистина, ако намекваш за първобитнообщинния строй, при който всички са равни и си делят всичко по равно, трябва да ти кажа, че това никога повече не ще се случи.
Времето не може да се върне назад, а и ние сме във времето.
Благодаря за откровенията, мила. Уважавам личното мнение на всеки човек и винаги го изслушвам.
Поздрави за теб!
цитирай
25. kleopatrasv - Не се чувствам манипулирана, за...
27.10.2011 21:09
babaelenica написа:
Не се чувствам манипулирана, защото никак не им е лесно на манипулаторите с мен.
Нека някой да опита.
:)))

Вярно е, Еленице..ти си от хората, на които не може да им се влияе. Убедих се в това преди известно време...как ли не те молих да свалиш поста си и да ти въздействам да спреш откровенните си споделяние, но това не стана.
Бодро все така напред ти пожелавам!!!:)))
цитирай
26. diamant1965 - Клеопатра,
27.10.2011 21:32
казах, че съм против всякаква власт, а следователно и против държавата. Смятам, че държавата е институция за манипулация и поробване, но не очаквам да бъда разбрана, естествено. Неуместна е иронията ти за първобитнообщинният строй и за равенството м/у хората. Липсата на държава и власт не предполага непременно такова равенство. А това, че ти не можеш да си представиш живота си без нечия чужда власт, не означава, че това е невъзможно. И въобще, това е необятна тема, за да се вмести в коментар, а и както казах не очаквам да бъда разбрана.
Хубава вечер!
цитирай
27. kleopatrasv - казах, че съм против всякаква вл...
27.10.2011 21:34
diamant1965 написа:
казах, че съм против всякаква власт, а следователно и против държавата. Смятам, че държавата е институция за манипулация и поробване, но не очаквам да бъда разбрана, естествено. Неуместна е иронията ти за първобитнообщинният строй и за равенството м/у хората. Липсата на държава и власт не предполага непременно такова равенство. А това, че ти не можеш да си представиш живота си без нечия чужда власт, не означава, че това е невъзможно. И въобще, това е необятна тема, за да се вмести в коментар, а и както казах не очаквам да бъда разбрана.
Хубава вечер!

Ами къде си видяла свободна зона сега на Земята..зона, която не е включена в държавни граници? Тази мечта съществува само в сънищата.
цитирай
28. diamant1965 - :)
27.10.2011 21:42
Няма такава зона, разбира се. Да, мечта, но колко мечти, описани във фантастичните романи вече са станали реалност ;)
цитирай
29. kleopatrasv - Няма такава зона, разбира се. Да, ...
27.10.2011 22:11
diamant1965 написа:
Няма такава зона, разбира се. Да, мечта, но колко мечти, описани във фантастичните романи вече са станали реалност ;)

Вярвай, вярата ще те крепи!
цитирай
30. gwendoline - diamant1965 - Това ми хареса, заставам зад същата позиция.
27.10.2011 23:01
diamant1965 написа:
Не съм съгласна да гласувам за хора, които с нищо не са се доказали до сега, за властолюбци, кариеристи, престъпници и всякакви други палячовци. Това не е апатия, нито мързел, а протест..


цитирай
31. alexs - "Изпадали ли сте в подобна ...
28.10.2011 14:31
"Изпадали ли сте в подобна ситуация, слушайки екзалтирани речи за празни политически обещания" За съжаление да!...
Избора между ГЕРБ и бСП не е добър избор. Има някакво желязно статукво, което е срещу нас и работи в полза на много малка група от хора!
цитирай
32. kleopatrasv - "Изпадали ли сте в подобна ...
28.10.2011 20:11
alexs написа:
"Изпадали ли сте в подобна ситуация, слушайки екзалтирани речи за празни политически обещания" За съжаление да!...
Избора между ГЕРБ и бСП не е добър избор. Има някакво желязно статукво, което е срещу нас и работи в полза на много малка група от хора!

Именно! Но до това се стигна след негласуването на първия тур.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kleopatrasv
Категория: Поезия
Прочетен: 4371213
Постинги: 833
Коментари: 65527
Гласове: 115387
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031