Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2011 23:08 - Случвало ли ви се е да мислите и така...
Автор: kleopatrasv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 46085 Коментари: 87 Гласове:
111

Последна промяна: 17.10.2011 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Случвало ли ви се е да мислите и така… Filed under: Статии by kleopatrasv — Вашият коментар 

   Случвало ли ви се е да се усмихвате много в един щастлив ден и изведнъж без да се усетите да ви засипят куп неприятности. Емоциите, които са ви зареждали до този момент да се разпаднат на хиляди прашинки и невероятно построените ви замъци започнат да се изпаряват и станат невидими.
Случвало ли ви се е да губите контрол и да се опитвате да ги спрете. Разбирате ли веднага, че е безрезултатно или продължавате да търсите нишките на разочарованията. Задавали ли сте си въпроса Защо това се случва точно на вас, защо ви връхлиита точно в този момент. И ето именно точно в този миг животът ви се обръща на сто и осемдесет градуса и става такъв, какъвто не сте подозирали. Не трябваше ли да бъде такъв, какъвто Вие сами сте го направили. Но, обстоятелствата са се стекли по необясними за вас начини и са се врязали в съзнанието, че не са случайни. Най-лесно е да се оправдаете, че сте без късмет и да приключите с борбата със себе си. Не трябваше ли да се концентрирате вниманието върху това, което наистина е по-силно от вас и ви е предопределено от съдбата. Нима нямахте нужното търпение да преодолеете временните спадове в живота си. Нима нямахте достатъчно вяра в себе си и единственото което трябваше да направите беше да излезете веднага вън от ситуацията. Случвало ли ви се е, колкото и налудничаво да ви звучи да мислите след всичко това за обстоятелствата, които са ви принудили да стигнете до тук. Случвало ли ви се е да сравнявате мечтите, мислите и действията си с онези чуждите. Просто трябваше да спрете да мислите за всички тези чужди проблеми. Вие сами сте си господари на вашия собствен свят. Вие сами трябва да решавате в случая. А, дали ще намерите това, което търсите или то ще ви намери само, това касае единственно вас. Всеки от вас иска да открие причината за толкова много неща и всеки вярва , че сам ще се добере до истината й. А, има ли смисъл от търсенето на несъществуващи неща. Не беше ли по-добре да предпочетете да останете в неведение, защото така би било най-добре за вас. Не е ли истина, че всеки от нас крие малка тайна, която не трябва да бъде изваждана на бял свят. Замислете се, не са ли по-съкровенни личните ви тайни, които таите дълбоко в себе си, когато не са изваждани на показ. Не е вярно, че единственно страхът ни кара да бъдем нащрек и ни подтиква да не споделяме. Вярно е, че ни е отредено да открием смисъла на живота си, но това не ни дава право да си мислим, че сме открили истинския живот. Факт е, че някои посвещават целия си живот за това откритие, а други го намират още в ранно детство.
Може би се питате защо написах този пост?Причината е, че с него исках да предпазя приятелите тук, които споделят твърде много лична информация, която в един ден може би ще се обърне срещу тях. Исках да благодаря на всички онези, които ми гласуваха доверие и подариха завинаги приятелството си. Може би ще кажете, че това са дребни неща, но за мен именно тези малки и дребни нещица правят живота ми по-добър и по-красив и се радвам, че ви намерих в това необятно виртуално пространство. При мен в началото беше настанена стихията, после дойде увереността, а сега се сгуши и спокойствието...
  Публикувано от Светлана Тодорова - kleopatrasv image Етикети





Гласувай:
115


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Толкова много въпроси си задала ...
17.10.2011 23:50
Толкова много въпроси си задала тук, но от тях личи колко много си объркана в момента. Сигурно си се сблъскала с поредното предателсто на доверието, което си подарила на близък човек. Много е тежко, когато някой не оправдае доверието ти. Ще ти мине, но ще боли преди това, приеми го като поредния урок, който ти поднася живота. Не можем да се затворим в себе си и да живеем в кулите, построени от самите нас за да ни предпазят от света.Самотата разяжда като ръжда и не е градивна. И все пак анализирай по-добре причините-първо анализ и накрая синтез.
цитирай
2. kleopatrasv - Толкова много въпроси си задала ...
17.10.2011 23:59
kasnaprolet9999 написа:
Толкова много въпроси си задала тук, но от тях личи колко много си объркана в момента. Сигурно си се сблъскала с поредното предателсто на доверието, което си подарила на близък човек. Много е тежко, когато някой не оправдае доверието ти. Ще ти мине, но ще боли преди това, приеми го като поредния урок, който ти поднася живота. Не можем да се затворим в себе си и да живеем в кулите, построени от самите нас за да ни предпазят от света.Самотата разяжда като ръжда и не е градивна. И все пак анализирай по-добре причините-първо анализ и накрая синтез.

Май не ме разбра, Невена..ето отново се повтарям
"Може би се питате защо написах този пост?Причината е, че с него исках да предпазя приятелите тук, които споделят твърде много лична информация, която в един ден може би ще се обърне срещу тях. Исках да благодаря на всички онези, които ми гласуваха доверие и подариха завинаги приятелството си. Може би ще кажете, че това са дребни неща, но за мен именно тези малки и дребни нещица правят живота ми по-добър и по-красив и се радвам, че ви намерих в това необятно виртуално пространство. ..."
Благодаря ти за всичко, което прочетох при теб.
цитирай
3. iliada - Не знам какво да пиша като коментар ,Клео,
18.10.2011 00:08
но определено имаш право!Трябва да се внимава с информацията ,защото тя може да бъде и манипулирана и зле тълкувана и то съвсем съзнателно..............
Прегръдки!
цитирай
4. kleopatrasv - но определено имаш право!Трябва да ...
18.10.2011 00:18
iliada написа:
но определено имаш право!Трябва да се внимава с информацията ,защото тя може да бъде и манипулирана и зле тълкувана и то съвсем съзнателно..............
Прегръдки!

Доволна съм от отговора ти, благодаря ти за мисленето занапред...
..
цитирай
5. tit - Ще дам възможност на някой комплексар да ме уязви?!:)
18.10.2011 00:33
Има едно съблогърка /няма да назовавам профила/, която веднага ще каже, че нищо не може да ни засегне и унизи, ако не се засягаме и унизяваме сами и дрън, дрън ...прочее психоанализи.:) Бах "колежка" с една психоложка това лято, та и тя така -- егото било незнам какво си, приличието и почтеността били намщо си...
Ти, викам и, някога изпитвала ли си финансови затруднения, броила ли си си стотинките за половинка хляб? Мии - не! - гледа ме ококорена - аз поначало малко харча! Мъжът ми ми оставя петдесет лева, като излиза сутрин...
Айде, мерси! Ти си живей с твоята психология, аз - с моите комплекси!:):):)))
Права си, че човек не трябва да споделя детайли от личния си живот налява и вадесно. Аз си имам един лаф /сама съм си го измислила:))/:
Личният живот за това е личен, защото е личен!

Обаче съм темпераментна! Когато защитавам теза, предпочитам да давам пример със себе си - смятам, че така е честно!
Животът не е честен, но това не значи, че и ние не трабва да бъдем...избягах от темата, но ме размисли!:)))
цитирай
6. dedenze - Сигурно си права !
18.10.2011 00:40
Човек трябва да е внимателен и предпазлив, не всички мислят като него. Но понякога чувството за справедливост и достойнство е по- силно, независимо че може да е чисто индивидуално и несподелено от другите.
цитирай
7. kleopatrasv - Има едно съблогърка /няма да наз...
18.10.2011 00:48
tit написа:
Има едно съблогърка /няма да назовавам профила/, която веднага ще каже, че нищо не може да ни засегне и унизи, ако не се засягаме и унизяваме сами и дрън, дрън ...прочее психоанализи.:) Бах "колежка" с една психоложка това лято, та и тя така -- егото било незнам какво си, приличието и почтеността били намщо си...
Ти, викам и, някога изпитвала ли си финансови затруднения, броила ли си си стотинките за половинка хляб? Мии - не! - гледа ме ококорена - аз поначало малко харча! Мъжът ми ми оставя петдесет лева, като излиза сутрин...
Айде, мерси! Ти си живей с твоята психология, аз - с моите комплекси!:):):)))
Права си, че човек не трябва да споделя детайли от личния си живот налява и вадесно. Аз си имам един лаф /сама съм си го измислила:))/:
Личният живот за това е личен, защото е личен!

Обаче съм темпераментна! Когато защитавам теза, предпочитам да давам пример със себе си - смятам, че така е честно!
Животът не е честен, но това не значи, че и ние не трабва да бъдем...избягах от темата, но ме размисли!:)))

Животът е такъв, какъвто самите ние си го направим! А, ти tit - не хленчи, богатите духом са най-богатите в живота, защото не залагат на материалността!:)))
цитирай
8. sparotok - Клео
18.10.2011 00:49
Клео, имаш право, човек винаги трябва да държи на личното си пространство. Откриеш ли прекалено много от себе си, става уязвим...
цитирай
9. kleopatrasv - Човек трябва да е внимателен и пр...
18.10.2011 00:50
dedenze написа:
Човек трябва да е внимателен и предпазлив, не всички мислят като него. Но понякога чувството за справедливост и достойнство е по- силно, независимо че може да е чисто индивидуално и несподелено от другите.

Не говорех за чувства и мисли, а да сте предпазливи с лични данни, защото това тук не е Реал! Деденце, пази се!
цитирай
10. kleopatrasv - Клео, имаш право, човек винаги т...
18.10.2011 00:54
sparotok написа:
Клео, имаш право, човек винаги трябва да държи на личното си пространство. Откриеш ли прекалено много от себе си, става уязвим...

Загатнатите неща си остават видими само за приятелите, sparotok и знам, че всичко си разбрал без и дума да обелваш понякога! Радвам се, че имам такива приятели!
цитирай
11. tit - Че аз не хленча!:))
18.10.2011 00:59
Аз роптая, викам, карам се - много скандален човек съм аз!:(
Винаги се колебая, като поствам лични снимки, да...
Личните ни данни са достояние на модераторите, мисля, но изглежда не е голям проблем да се добере до тях някой недоброжелателен хакер!
В крайна сметка, Клео, никой не може да ти направи повече зло от това, което можеш да си направиш сам!
Мисля...
цитирай
12. kleopatrasv - Аз роптая, викам, карам се - много ...
18.10.2011 01:07
tit написа:
Аз роптая, викам, карам се - много скандален човек съм аз!:(
Винаги се колебая, като поствам лични снимки, да...
Личните ни данни са достояние на модераторите, мисля, но изглежда не е голям проблем да се добере до тях някой недоброжелателен хакер!
В крайна сметка, Клео, никой не може да ти направи повече зло от това, което можеш да си направиш сам!
Мисля...

Мислиш+това решаваш винаги точно както и предполагах. Много истини казваш и много ще научиш занапред. Самото време ще ни изпитва на житейската ни дъска...а тогава и да викаш..и да крещиш дори за неволята..ще е Тишина. Онази тишина, нали я знаеш?/безразличната душа/
цитирай
13. kometapg - И аз съм съгласна. Понякога без да ...
18.10.2011 01:15
И аз съм съгласна. Понякога без да искаме даваме толкова много от това, което е лично наша територия, с вярата в някого, че няма да ни уязви, но се оказва точно обратното. Винаги трябва да имаме един запазен периметър! Поздрави, Светле!
цитирай
14. stela50 - Здравей, Клео ... Твоите мисли ме намират
18.10.2011 01:18
в може би особен момент -- дългоочакваната златна есен
премина като сън и изведнъж усетихме наближаващата зима.
Пиша тези думи за тъгата по любимия сезон като израз
на разочарование , на нещо което променя дните ми ,
чувствата ,настроенията . Нещо може би дребно и нормално
за някой , но важно - за друг. Човек всеки ден си задава
въпроси , сравнява , търси , анализира ...
Права си за това , че една част от хората приемат
личните откровения като материал за недобронамерени
действия ,други -- с неразбиране и неодобрение , трети -
с ирония и подигравка ... но има и такива , които
са истински и съпричастни , с обич и уважение
се докосват до споделените размисли - приятелите ,
за които пишеш . Всъщност и без много лична информация ,
когато някой реши , може да обърне и малкото ,
което е подочул и недоразбрал срещу всеки от нас ...
За неприкосновеното лично пространство
съм напълно съгласна , понякога наистина се преминава границата ... Много си права .
Бих добавила към написаното от теб ... приятелството
си е приятелство , независимо от това , че е виртуално .
Хората със сродни души , интереси ,емоции и усещания
се откриват и тук ...само са по уязвими и раними може би .
Аз също съм благодарна за добрите срещи и приятели ,
които станаха част и от реалния ми свят , които бяха с мен ,
и са -- в добро и зло , в радости и болки ... Благодаря ,че ви има .
Размисли ме , Прекрасна ... Прегръдки !
цитирай
15. kleopatrasv - И аз съм съгласна. Понякога без да ...
18.10.2011 01:19
kometapg написа:
И аз съм съгласна. Понякога без да искаме даваме толкова много от това, което е лично наша територия, с вярата в някого, че няма да ни уязви, но се оказва точно обратното. Винаги трябва да имаме един запазен периметър! Поздрави, Светле!

И запазено място само за приятелите, адашке! Винаги си добре дошла тук, ти си приятелка!
цитирай
16. kleopatrasv - 14. stela50 - Здравей, Клео ... Твоите мисли
18.10.2011 01:24
Имало ги е, има ги и ще ги има, Слънчева - такива , които
са истински и съпричастни и които се докосват до споделените размисли с разбиране- а това са приятелите. Всъщност една от тях си ти. Благодаря ти!
цитирай
17. portishead - Много дорре знаеш, че не е страхът, ...
18.10.2011 03:21
Много дорре знаеш, че не е страхът, нима ти не си споделяла лични нища?!
Просто ние хората обичаме да усложняваме простите си истени..;))
цитирай
18. urilozev - Добро утро,
18.10.2011 08:06
Kleopatrasv.Добро утро, Светлана.Нещо моного сериозно си написала.Четох го, няколко пъти.По-късно пак ще коментирам.А за сега:Силата на написаното е когато обхване повече хора, когато съвпаднат , мислите, желанията , моженето, искането, не искането и т.н.А и от сегашното четене.Виртуалното си е реално, господ е вдъхнал всички онези , които спомагат за поддържането на социалните контакти(не социалистическите),защото колеткивното познание е присъщо на всеки растителен и животински вид на с-мата Земя.А ние, хората, нали уж сме "венеца" на Твореца.С други думи , много ми хареса и пак ще те коментирам.Добър есенен ден .
цитирай
19. stoineff - Аз
18.10.2011 08:38
Доста отдавна се съобразявам с това, което споделям за себе си в Интернет. Въпреки всичко, ако някой се постарае може да събере доста детайли от живота ми. На живо обаче съм по - добър. :) Успехи Светле!
цитирай
20. ckarlet - Да, ти наистина имаш много приятели.
18.10.2011 08:51
Да, ти наистина имаш много приятели и се радвам, че и аз съм между тях.
Човек наистина трябва да бъде предпазлив в личната информация и до толкова да споделя, че да не бъде зависим от никого. Аз лично трудно споделям и още по-трудно допускам хората до себе си. Трябва наистина да съм открила в тях, че са истински:) Добронамерена съм към всеки, но в мен винаги има частица, която ме кара да бъда внимателна.
Поздрави, Кleopatrasv!
цитирай
21. melina26 - Зaбелязала съм,
18.10.2011 08:51
че доста хора са прекалено доверчиви. Голяма грешка е.
цитирай
22. sedrun - По принцип успявам да лавирам между ...
18.10.2011 10:24
По принцип успявам да лавирам между неприятностите, ама знае ли човек...
цитирай
23. monaliza121 - Привет, Клео!:))
18.10.2011 11:24
Споделянето винаги има мотив: съчувствие, съпричастност, съвет...
Избирането на подходящия човек е отговорност на споделящия. Така че, ако "светът му се срине" той трябва да търси вината в себе си.
цитирай
24. henzelski - И аз се радвам,
18.10.2011 11:44
че точно в това пространство те открих, скъпа приятелко! :)
цитирай
25. sharon - Много
18.10.2011 12:02
важно е човек да решава сам. После пак сам си носи отговорността. При всички положения този вариант е за предпочитане. Най-малкото няма да се ядосва, че се е подвел по нечий акъл.
цитирай
26. makont - Клео, с всяка изречена от нас думичка, ние даваме информация за себе си.
18.10.2011 12:04
Споделяйки нещо, се разкриваш, искаш ли го или не. В противен случай би било лицемерие. Освен това, каквото и да кажа, поне за себе си, винаги го казвам, пречупено през моя поглед , през моя опит, дори свързано с изживени от мен неща. Не мога да го избегна. Не се страхувам от себе си и от другите, защото не би трябвало истините, които разнищваме и споделяме да не сме ги осмислили, изстрадали. Повече не могат да ни засегнат. Не можем да се капсуловаме и току така да си даваме мнението, без да го свържем със себе си. Пък каквото ще да става. Аз също съм прекалено искрена и очаквам това от другите, какво могат да ни вземат? Никой не може да те нарани, ако ти не си допуснал да го направи. Я горе главата, че нещо минорно ми прозвуча в този постинг. Усмихвам ти се и ти желая красив и влюбен вторник!
цитирай
27. pepso - клео,
18.10.2011 12:35
питай късна пролет, сигурно ще има илач като за теб и бъди усмихната поне толкова, колкото на фотката на ника си!
цитирай
28. demonwind - Особено, трябва да се внимава със снимките.
18.10.2011 13:13
Докато за себе си можеш да измислиш куп митове и легенди, една истинска снимка определено може да ти донесе неприятности. А има хора, които качват купища снимки във Фейсбук и другите "социални мрежи". Неслучайно хора като Йозеф Менгеле, Хайнрих Химлер, Вилхелм Монке и др. имат твърде малко снимки, защото са знаели, че всичко в живота е преходно ;)

Поздрави!
цитирай
29. megg - Много въпроси - интересни и значими
18.10.2011 13:19
Мисля, че човек сам си избира и посоката към вярата, обичта и приятелството, както сам намира сили да преодолява и трудностите, болката. Близките, приятелите са част от нас и ни помагат, споделят радостта ни, но винаги една частица си остава само наша, там пазим себе си.
Поздрав, Клео, за споделеното!
Хубав ден! :)
цитирай
30. dolsineq - Понякога емоциите вземат връх и ...
18.10.2011 13:25
Понякога емоциите вземат връх и несъзнателно търсим някъде одушник, та е съвсем логично да "изтървем" и някоя друга думичка за себе си. Но не това ме притеснява Клео, все пак аз не съм преживяла сама събитието и ако аз примерно го прикрия, то другата страна може и да не направи същото, та пак да стане достояние. По-важното е да не даваме превес на емоциите си и да се контролираме във всяка една минута от живота си.
На принципа съм - колкото повече даваме, толкова повече получаваме... И благодаря за постинга, Клео! Пожелавам ти една емоционална и слънчева седмица. :)
цитирай
31. pepso - параноята,
18.10.2011 13:38
по хората ходи, не по животните!
цитирай
32. miaa - Хубав и слънчев ден, Прекрасна!
18.10.2011 14:16
Бъди щастлива:)
цитирай
33. gita969 - Лошото е, че , когато
18.10.2011 14:37
сме с як проблем сме и уязвими и споделяйки с псевдо близки ставаме и манипулируеми. Това в чисто житейски смисъл. А относно виртуалното пространство всеки преценява за себе си. Аз лично почти винаги съм предубедена относно това кой и какво казва във виртуала.С малки изключения и ти си едно от тях.
цитирай
34. inel379 - Аз съм открит човек и обичам да общувам.
18.10.2011 15:49
Разбира се, ограничението във времето не винаги позволява това.
Всеки от нас има, разбира се, своите пристрастия - професионални и лични.
Затова избира, когато става въпрос за по-постоянен интерес.
Не мисля, че е задължително да се познаваме визуално и с личните си данни, за да почувстваме, че харесваме написаното от някого. Вътрешното раздвижване не става по поръчка, но когато търсим, откриваме. Понякога случайно. Сродни души можеш да намериш дори в другия край на света и с мислите, чувствата, стремежите и въжделенията си те да ти станат особено близки. Има значение споделеното, защото то ни дава увереност, че не сме сами, зарежда ни с позитивна енергия, а това е важно.
Личното пространство си е наше.
Свободата на избора също.
Не мисля, че собствениците на сайтове пазят добре личните ни данни.
Имам опит от друг сайт, където ме изненадаха неприятно, макар че за сега лоши последици няма. Имаме право да сме малко по-предпазливи.
За мен това не е пречка.
Общуването с теб е вълнуващо и енергийно ме зарежда!
Благодаря ти, Клео!
Прегръщам те сърдечно с приятелска усмивка!:)

цитирай
35. tutankhamon661 - kleopatrasv
18.10.2011 18:32
На няколко пъти писах постинги-предупреждения, за да не прекаляват с доверието новите блогъри. Определено имаше ефект.
Факт е, че се злоупотребява. Правят го онези, които постоянно разправят колко са открити, били с истинската си снимка и т.н. Демек герои ca. Да, ама с тях няма кой да се гаври, защото само те го правят.
цитирай
36. ivesa - Нямам какво да крия за себе си,
18.10.2011 18:36
приятно ми е да си общувам с много хора в този сайт.Ценя откритостта и чесността и не се опасявам,че някой може да злоупотреби със споделена от мене информация.Пиша,когато ми се пише, и това ме разтоварва и забавлява.Да,всеки си има съкровени тайни,които не желае да споделя с други хора,но това което е преценил,че може да сподели,е хубаво да споделя,така разширява гледната си точка и става по уверен,че е желан и приеман.Поздрави!:)
цитирай
37. silwiqna - Поздрави!
18.10.2011 19:05
Това, което казваш е така - според мен де. Има твърде лични неща, които мисля не е нужно да ги знае всеки, а и да ги знаят - не мисля, че по някакъв начин ще ти повлияят за вземане на някакво решение например. Но преди всичко, както и в реала, така и в нета трябва да бъдем хора!
цитирай
38. kleopatrasv - Много дорре знаеш, че не е страхът, ...
18.10.2011 19:08
portishead написа:
Много дорре знаеш, че не е страхът, нима ти не си споделяла лични нища?!
Просто ние хората обичаме да усложняваме простите си истени..;))

Не обичам да усложнявам нещата, казах го с обикновенни думи, но държа хората да повярват в истината, а не да им се обяснява надълго и нашироко, докато я разберат. Уважавам личното мнение, твоето включително.
цитирай
39. kleopatrasv - Kleopatrasv. Добро утро, Светл...
18.10.2011 19:14
urilozev написа:
Kleopatrasv.Добро утро, Светлана.Нещо моного сериозно си написала.Четох го, няколко пъти.По-късно пак ще коментирам.А за сега:Силата на написаното е когато обхване повече хора, когато съвпаднат , мислите, желанията , моженето, искането, не искането и т.н.А и от сегашното четене.Виртуалното си е реално, господ е вдъхнал всички онези , които спомагат за поддържането на социалните контакти(не социалистическите),защото колеткивното познание е присъщо на всеки растителен и животински вид на с-мата Земя.А ние, хората, нали уж сме "венеца" на Твореца.С други думи , много ми хареса и пак ще те коментирам.Добър есенен ден .

Начинът на представяне на мислите ми...не се е променил. Нищо особено не се е случило, освен това че съпреживявам чуждите страдания и опитах да изложа мнението си по този въпрос. Именно затова ви питам в заглавието- Случвало ли ви се е да мислите и така, за да разбера вашето отношение към подобни прояви. Знам, че вътрешното Аз на всеки един човек се бунтува при много обстоятелства, но не винаги се изказва по подобен начин. Всеки сам решава как да постъпи, нали?
Радвам се, че се включи, urilozev и благодаря за неутралните изводи!
цитирай
40. kleopatrasv - Доста отдавна се съобразявам с т...
18.10.2011 19:19
stoineff написа:
Доста отдавна се съобразявам с това, което споделям за себе си в Интернет. Въпреки всичко, ако някой се постарае може да събере доста детайли от живота ми. На живо обаче съм по - добър. :) Успехи Светле!

Вярвай само в приятелите си, в онези с които се разбираш и без думи, но винаги предвидили и реагирали както трябва.
Радвам се, че ми помагаш в новата медия и винаги с готовност подаваш за помощ ръка. За мен си оставаш един добър приятел!
цитирай
41. kalin8 - Привет, Клео!
18.10.2011 19:23
Знаеш,че аз съм от тези, които четат най-вече между редовете...
Сега ще споделя само, че имаш много приятели. Гордея се, че съм един от тях!
Б.
цитирай
42. kleopatrasv - Да, ти наистина имаш много приятели ...
18.10.2011 19:26
ckarlet написа:
Да, ти наистина имаш много приятели и се радвам, че и аз съм между тях.
Човек наистина трябва да бъде предпазлив в личната информация и до толкова да споделя, че да не бъде зависим от никого. Аз лично трудно споделям и още по-трудно допускам хората до себе си. Трябва наистина да съм открила в тях, че са истински:) Добронамерена съм към всеки, но в мен винаги има частица, която ме кара да бъда внимателна.
Поздрави, Кleopatrasv!

Доверието се гласува там, където не е подценено от отсрещната страна. Благодаря за откровенните думички, Скарлет. Чувствай се винаги добре дошла тук и бъди и занапред моя приятелка.
цитирай
43. kleopatrasv - че доста хора са прекалено довер...
18.10.2011 19:29
melina26 написа:
че доста хора са прекалено доверчиви. Голяма грешка е.

И наивни преди това, melina26 и затова точно те страдат от добротата си.
Благодаря за включването!
цитирай
44. kleopatrasv - По принцип успявам да лавирам между ...
18.10.2011 19:35
sedrun написа:
По принцип успявам да лавирам между неприятностите, ама знае ли човек...

Изобретателността нека винаги те води към най-сполучливият вариант. Поздрави, Ангел и добре дошъл в блога ми
цитирай
45. kleopatrasv - Споделяйки нещо, се разкриваш, ...
18.10.2011 19:47
makont написа:
Споделяйки нещо, се разкриваш, искаш ли го или не. В противен случай би било лицемерие. Освен това, каквото и да кажа, поне за себе си, винаги го казвам, пречупено през моя поглед , през моя опит, дори свързано с изживени от мен неща. Не мога да го избегна. Не се страхувам от себе си и от другите, защото не би трябвало истините, които разнищваме и споделяме да не сме ги осмислили, изстрадали. Повече не могат да ни засегнат. Не можем да се капсуловаме и току така да си даваме мнението, без да го свържем със себе си. Пък каквото ще да става. Аз също съм прекалено искрена и очаквам това от другите, какво могат да ни вземат? Никой не може да те нарани, ако ти не си допуснал да го направи. Я горе главата, че нещо минорно ми прозвуча в този постинг. Усмихвам ти се и ти желая красив и влюбен вторник!

Кой говори за "капсуловане",makont ...именно това подчертах, че не трябва да се гипсирваме и напудряме за пред другите, а да изразяваме себе си чрез мислите си. и да откликваме при зов за помощ. Боли ме когато обиждат приятел и се измъчвам много ако не съм била до него в този момент. Имал е нужда и си е мълчал...трябвало му е помощ, а е стискал зъби...
"Истинската свобода е възможна, ако откриете собствените си сили вътре във вас...." Шри Матаджи
цитирай
46. kleopatrasv - makont
18.10.2011 19:49
Уточнявам, че никой не ме е наранил..не го позволих това чувство. На, теб приятелко благодаря от сърце за всичко, което си съпреживяла поради женската си чувствителност.
цитирай
47. kleopatrasv - питай късна пролет, сигурно ще има ...
18.10.2011 19:54
pepso написа:
питай късна пролет, сигурно ще има илач като за теб и бъди усмихната поне толкова, колкото на фотката на ника си!

Петре, за илач против споделяне ли да я моля или за постоянно усмихване?
Благодаря за посещението и светкавичния извод!
цитирай
48. kleopatrasv - Докато за себе си можеш да измислиш ...
18.10.2011 20:00
demonwind написа:
Докато за себе си можеш да измислиш куп митове и легенди, една истинска снимка определено може да ти донесе неприятности. А има хора, които качват купища снимки във Фейсбук и другите "социални мрежи". Неслучайно хора като Йозеф Менгеле, Хайнрих Химлер, Вилхелм Монке и др. имат твърде малко снимки, защото са знаели, че всичко в живота е преходно ;)

Поздрави!

Преходно е това, което не се усеща, demonwind. Останалата съпреживяна истина нека те захранва за бъдещи полети. Радвам се за отзивите и благодаря.
цитирай
49. kleopatrasv - Мисля, че човек сам си избира и по...
18.10.2011 20:03
megg написа:
Мисля, че човек сам си избира и посоката към вярата, обичта и приятелството, както сам намира сили да преодолява и трудностите, болката. Близките, приятелите са част от нас и ни помагат, споделят радостта ни, но винаги една частица си остава само наша, там пазим себе си.
Поздрав, Клео, за споделеното!
Хубав ден! :)

Точно!
Човек сам решава кого да изслуша, с кого да споделя, с кого да дружи и кое да премълчи и запази само за себе си.
Приятелски поздрави, megg!
цитирай
50. kleopatrasv - Понякога емоциите вземат връх и ...
18.10.2011 20:09
dolsineq написа:
Понякога емоциите вземат връх и несъзнателно търсим някъде одушник, та е съвсем логично да "изтървем" и някоя друга думичка за себе си. Но не това ме притеснява Клео, все пак аз не съм преживяла сама събитието и ако аз примерно го прикрия, то другата страна може и да не направи същото, та пак да стане достояние. По-важното е да не даваме превес на емоциите си и да се контролираме във всяка една минута от живота си.
На принципа съм - колкото повече даваме, толкова повече получаваме... И благодаря за постинга, Клео! Пожелавам ти една емоционална и слънчева седмица. :)

Естественно и аз ти партнирам за този принцип, че колкото повече даряваме от себе си, толкова по-щастливи и по-богати душевно ставаме.
Сбъднати щастливи мигове и за теб, приятелко!
цитирай
51. kleopatrasv - по хората ходи, не по животните!...
18.10.2011 20:11
pepso написа:
по хората ходи, не по животните!

Вземай се в ръце и търси лек! Искренно ти съчувствам.
цитирай
52. kleopatrasv - Бъди щастлива:) Когато и ти си ...
18.10.2011 20:12
miaa написа:
Бъди щастлива:)

Когато и ти си щастлива, приятелко!
цитирай
53. kleopatrasv - Разбира се, ограничението във в...
18.10.2011 20:15
inel379 написа:
Разбира се, ограничението във времето не винаги позволява това.
Всеки от нас има, разбира се, своите пристрастия - професионални и лични.
Затова избира, когато става въпрос за по-постоянен интерес.
Не мисля, че е задължително да се познаваме визуално и с личните си данни, за да почувстваме, че харесваме написаното от някого. Вътрешното раздвижване не става по поръчка, но когато търсим, откриваме. Понякога случайно. Сродни души можеш да намериш дори в другия край на света и с мислите, чувствата, стремежите и въжделенията си те да ти станат особено близки. Има значение споделеното, защото то ни дава увереност, че не сме сами, зарежда ни с позитивна енергия, а това е важно.
Личното пространство си е наше.
Свободата на избора също.
Не мисля, че собствениците на сайтове пазят добре личните ни данни.
Имам опит от друг сайт, където ме изненадаха неприятно, макар че за сега лоши последици няма. Имаме право да сме малко по-предпазливи.
За мен това не е пречка.
Общуването с теб е вълнуващо и енергийно ме зарежда!
Благодаря ти, Клео!
Прегръщам те сърдечно с приятелска усмивка!:)


Сродните души се търсят и сами се намират, Инел. Не са необходими физически характеристики..те се разпознават от само себе си.
Приятелска прегръдка, мила!
цитирай
54. shaffi - здравей клео,..
18.10.2011 20:27
усещала съм колко е крехко в това пространство доверието , в ежедневната ни проза се налага постоянно да пазим доверието и приятелството от _вредители_, а в нет пространството има мн некоректни хора...аз съм радостна , че тук срещам хора, които просто се забавляват, споделят ежедневните проблеми на времето ни и т.н....удоволствие за мен е да прочета нещо красиво, смислено, споделено , преживяно и искрено при това...както и това , че се запознах и с тебе.....хубаво е!!!!!!!!!!!!!! приятна вечер и отново благодаря за вниманието!
цитирай
55. kleopatrasv - сме с як проблем сме и уязвими и сп...
18.10.2011 20:27
gita969 написа:
сме с як проблем сме и уязвими и споделяйки с псевдо близки ставаме и манипулируеми. Това в чисто житейски смисъл. А относно виртуалното пространство всеки преценява за себе си. Аз лично почти винаги съм предубедена относно това кой и какво казва във виртуала.С малки изключения и ти си едно от тях.

Приятелко, приятелко....
Колко добре ме усещаш отдалеч..
Дано скоро вдигнем и наздравица за "вечните неща" от живота, които са ни присърце и дълбоко ни свързват/ нашите истини/.
Усмихвай се по-често, мила! Животът е прекрасенб, нека му се радваме!
цитирай
56. kleopatrasv - На няколко пъти писах постинги-...
18.10.2011 20:30
tutankhamon661 написа:
На няколко пъти писах постинги-предупреждения, за да не прекаляват с доверието новите блогъри. Определено имаше ефект.
Факт е, че се злоупотребява. Правят го онези, които постоянно разправят колко са открити, били с истинската си снимка и т.н. Демек герои ca. Да, ама с тях няма кой да се гаври, защото само те го правят.

Така наречените "специалисти на човешките чувства" са празни отвътре и нямат собствени емоции. Те затова се подвизават тук, за да се хранят с чужди усещания.
Ти си остана един верен приятел. Не изменяй на принципите си и бъди все така себе си.
цитирай
57. kleopatrasv - приятно ми е да си общувам с много ...
18.10.2011 20:35
ivesa написа:
приятно ми е да си общувам с много хора в този сайт.Ценя откритостта и чесността и не се опасявам,че някой може да злоупотреби със споделена от мене информация.Пиша,когато ми се пише, и това ме разтоварва и забавлява.Да,всеки си има съкровени тайни,които не желае да споделя с други хора,но това което е преценил,че може да сподели,е хубаво да споделя,така разширява гледната си точка и става по уверен,че е желан и приеман.Поздрави!:)

Винаги ми е било приятно да общувам с теб и именно поради цененето на споделеното намираш още повече привърженици. Бъди, остани си все такава приятелка. Радвай се с успехите на другите и те ще се радват с твоите.
Сърдечни поздрави, Ивеса!
цитирай
58. kleopatrasv - Това, което казваш е така - според ...
18.10.2011 20:38
silwiqna написа:
Това, което казваш е така - според мен де. Има твърде лични неща, които мисля не е нужно да ги знае всеки, а и да ги знаят - не мисля, че по някакъв начин ще ти повлияят за вземане на някакво решение например. Но преди всичко, както и в реала, така и в нета трябва да бъдем хора!

Точно хора, а не чудовища с маски. Приятно ми е , че посещаваш често блога ми и че винаги намираш с какво да откликнеш в добри и в лоши моменти.
Ти си добра приятелка, благодаря че те има!
цитирай
59. kleopatrasv - Знаеш, че аз съм от тези, които четат ...
18.10.2011 20:45
kalin8 написа:
Знаеш,че аз съм от тези, които четат най-вече между редовете...
Сега ще споделя само, че имаш много приятели. Гордея се, че съм един от тях!
Б.

Знам, Бо и се радвам, че се отзоваваш винаги на точното място в подходящия момен с истинските думи..., онези приятелските, без които не може.
Щастлива съм, че имам такъв приятел.
цитирай
60. kleopatrasv - усещала съм колко е крехко в това ...
18.10.2011 20:50
shaffi написа:
усещала съм колко е крехко в това пространство доверието , в ежедневната ни проза се налага постоянно да пазим доверието и приятелството от _вредители_, а в нет пространството има мн некоректни хора...аз съм радостна , че тук срещам хора, които просто се забавляват, споделят ежедневните проблеми на времето ни и т.н....удоволствие за мен е да прочета нещо красиво, смислено, споделено , преживяно и искрено при това...както и това , че се запознах и с тебе.....хубаво е!!!!!!!!!!!!!! приятна вечер и отново благодаря за вниманието!

Безкрайно се радвам, че те намерих и теб в това необятно виртуално пространство. Ако си спомняш есето ми " Осъдени души" ще ти стане ясно как се приобщих мисленно към теб...и онзи "розов аромат", който излъчваш при появяването си ме е вдъхновявал не един път.....
Топла прегръдка за теб, приятелко!
цитирай
61. kleopatrasv - Споделянето винаги има мотив: с...
18.10.2011 20:58
monaliza121 написа:
Споделянето винаги има мотив: съчувствие, съпричастност, съвет...
Избирането на подходящия човек е отговорност на споделящия. Така че, ако "светът му се срине" той трябва да търси вината в себе си.

Подходящият отговор ще ти го дам лично Мона Лиза..в подходящото място и в подходящото време..Винаги ми е харесвало как изваждаш поуката за себе си от всичко докоснато и се радвам, че успяваш. Умееш да привличаш с откровенност и да даряваш искренност.
Благодаря ти, че те има, приятелко!
цитирай
62. kleopatrasv - че точно в това пространство те о...
18.10.2011 21:26
henzelski написа:
че точно в това пространство те открих, скъпа приятелко! :)

И аз съм безкрайно щастлива, че се докоснах до чувствата на една романтична поезия, която ни я подаряваш от сърце. Не е случайно отлагането на този мой отговор към твоя коментар тук. Исках специално да ти благодаря за оказаната приятелска``подкрепа, за гласуваното доверие, както и за винаги отзивчивия приятелски съвет!
Бъди приятел, ако искаш да имаш такива приятели и ти!
цитирай
63. kleopatrasv - важно е човек да решава сам. После ...
18.10.2011 21:34
sharon написа:
важно е човек да решава сам. После пак сам си носи отговорността. При всички положения този вариант е за предпочитане. Най-малкото няма да се ядосва, че се е подвел по нечий акъл.


Радвам се, че разсъждаваш по този начин, Гергана и че имаш определени предпочитания, които не се влияят от външни хора. Вариантът, избираш единствето Ти и само Ти!
Винаги си добре дошла тук, благодаря за включването и в този пост!
цитирай
64. injir - Права си. Не знаеш колко си права. . . ...
18.10.2011 22:43
Права си. Не знаеш колко си права... Но вече е късно. Споделили сме и най-съкровените си тайни. Надяваме се, че приятелите, където и да са те, ще ни защитят. Поздрави!
цитирай
65. kleopatrasv - Права си. Не знаеш колко си права. . . ...
18.10.2011 22:46
injir написа:
Права си. Не знаеш колко си права... Но вече е късно. Споделили сме и най-съкровените си тайни. Надяваме се, че приятелите, където и да са те, ще ни защитят. Поздрави!

Или запазят дълбоко в себе си, injir...защото тайните се пазят само от приятели. Защитават ги само ако им позволим.
Приятелски поздрави и за теб!
цитирай
66. tutankhamon661 - 56. kleopatrasv
18.10.2011 22:53
kleopatrasv написа:
tutankhamon661 написа:
На няколко пъти писах постинги-предупреждения, за да не прекаляват с доверието новите блогъри. Определено имаше ефект.
Факт е, че се злоупотребява. Правят го онези, които постоянно разправят колко са открити, били с истинската си снимка и т.н. Демек герои ca. Да, ама с тях няма кой да се гаври, защото само те го правят.

Така наречените "специалисти на човешките чувства" са празни отвътре и нямат собствени емоции. Те затова се подвизават тук, за да се хранят с чужди усещания.
Ти си остана един верен приятел. Не изменяй на принципите си и бъди все така себе си.


Така смятам да направя.
цитирай
67. bichkinja - Вие сами сте си господари...
20.10.2011 06:03
"Вие сами сте си господари на вашия собствен свят." - много хубаво казано! От тук следват и радостите и разочарованията и няма защо на никого да се сърдим, а само на себе си, ако не стопанисваме добре чувствата си. Поздравления, Светлана!
цитирай
68. bichkinja - Вие сами сте си господари...
20.10.2011 06:05
"Вие сами сте си господари на вашия собствен свят." - много хубаво казано! От тук следват и радостите и разочарованията и няма защо на никого да се сърдим, а само на себе си, ако не стопанисваме добре чувствата си. Поздравления, Светлана!
цитирай
69. blagovestie - Права си за всичко, Светле!
20.10.2011 07:37
И въпреки това, хората трудно се променят. Онези, които са открити, ще останат такива, поемайки риска да бъдат наранявани, но не изневерявайки на себе си. Другите, които са склонни да злоупотребяват, също няма да спрат да го правят. Низки душици или кофти стечение на обстоятелствата - все едно... Не са способни да се радват, особено дългосрочно, така че не са за завиждане. И аз разбирам онези, които държат на точната дистанция и пазят съкровеното си пространство само за себе си. Щом го могат и така са преценили, значи така трябва.

Но винаги ме докосват и разтърсват истинските. Разголените емоции. Онези, които са топли още от кръвта на сърцето. Защото всичко друго има в изобилие, в прекомерно количество. А аз ценя уникалните неща. Нещата, в които някой е вложил самият себе си. Без премереност. Без пестене. Без излишни маски или стени.

Тук имаше повече открити хора. Хора, които се отказаха, защото се почувстваха наранени или престоят им, споделянето им се обезсмисли по някакви причини. Но идват нови. Винаги ще има хора, за които е по-важно да няма разминаване между реалния и виртуалния им образ. И точно те си струва да бъдат прочетени и почувствани.

Я, стана дълго, извинявам се :)))
Поздрави за поста, има много неща, за които замисляш, Светле. Лъчезарен ден!
цитирай
70. kleopatrasv - "Вие сами сте си господари на ...
20.10.2011 19:09
bichkinja написа:
"Вие сами сте си господари на вашия собствен свят." - много хубаво казано! От тук следват и радостите и разочарованията и няма защо на никого да се сърдим, а само на себе си, ако не стопанисваме добре чувствата си. Поздравления, Светлана!

Мария, много добре си го казала: "...само на себе си, ако не стопанисваме добре чувствата си!"
Радвам се, че те е развълнувало и се включваш с точни думи! Приятелски поздрави за теб!
цитирай
71. kleopatrasv - И въпреки това, хората трудно се ...
20.10.2011 19:12
blagovestie написа:
И въпреки това, хората трудно се променят. Онези, които са открити, ще останат такива, поемайки риска да бъдат наранявани, но не изневерявайки на себе си. Другите, които са склонни да злоупотребяват, също няма да спрат да го правят. Низки душици или кофти стечение на обстоятелствата - все едно... Не са способни да се радват, особено дългосрочно, така че не са за завиждане. И аз разбирам онези, които държат на точната дистанция и пазят съкровеното си пространство само за себе си. Щом го могат и така са преценили, значи така трябва.

Но винаги ме докосват и разтърсват истинските. Разголените емоции. Онези, които са топли още от кръвта на сърцето. Защото всичко друго има в изобилие, в прекомерно количество. А аз ценя уникалните неща. Нещата, в които някой е вложил самият себе си. Без премереност. Без пестене. Без излишни маски или стени.

Тук имаше повече открити хора. Хора, които се отказаха, защото се почувстваха наранени или престоят им, споделянето им се обезсмисли по някакви причини. Но идват нови. Винаги ще има хора, за които е по-важно да няма разминаване между реалния и виртуалния им образ. И точно те си струва да бъдат прочетени и почувствани.

Я, стана дълго, извинявам се :)))
Поздрави за поста, има много неща, за които замисляш, Светле. Лъчезарен ден!

Люси, благодаря за обстойнния анализ и хубавите размишления за дребните човешки нещица... Радвам се, че съм те размислила за доста от тях и съм вмъкнала една поука, защото "Риск печели- риск губи" действа винаги независимо с какво рискуваме. Търсечите на силните усещания са го изпитали и знаят последствията от това.
Слънчеви поздрави, приятелко!
цитирай
72. troia - Когато
21.10.2011 11:20
бях малка пишех много стихове. После спрях, защото те казват всичко за мен, а аз не исках да знаят другите какво мисля. Не обичах да споделям. И спрях да пиша умишлено. Толкова години пропилях в мълчание. Сега пак пиша, но пак имам същия проблем. Не обичам да споделям. Трудно е да се прикриваш, защото за да твориш трябва да оставиш частичка от себе си. Поздрави за хубавия постинг!
цитирай
73. diana12 - =
21.10.2011 20:16
...спокойствие...
Животът е съвършен.Забавям крачка и се наслаждавам ... до край.
цитирай
74. kleopatrasv - бях малка пишех много стихове. П...
21.10.2011 20:52
troia написа:
бях малка пишех много стихове. После спрях, защото те казват всичко за мен, а аз не исках да знаят другите какво мисля. Не обичах да споделям. И спрях да пиша умишлено. Толкова години пропилях в мълчание. Сега пак пиша, но пак имам същия проблем. Не обичам да споделям. Трудно е да се прикриваш, защото за да твориш трябва да оставиш частичка от себе си. Поздрави за хубавия постинг!

Откровенни мисли са това, Катя и в тях чувствам разочарование. Защо е трябвалода спираш, нали не си ги писала за чуждо удоволствие, а именно за лично твоето. Но, човек сам решава кога и как да ги представи, а дотогава е можело поне да си ги събираш и един ден като ги прочетеш да се усмихнеш...
Благодаря, мила. Зарадва ме, че се отби!
цитирай
75. kleopatrasv - . . . спокойствие. . . Животът е съ...
21.10.2011 20:55
diana12 написа:
...спокойствие...
Животът е съвършен.Забавям крачка и се наслаждам ... до край.

Сбъднати щастливи мигове за теб, Диана. Животът си е направо прекрасен и нека се убеждаваме дълго в това.
Хубаво е, че се отби..благодаря ти за извода!
цитирай
76. diana12 - =
21.10.2011 21:06
...аз много повече ...Ти благодаря...
Малко стандартно - но от сърце.
цитирай
77. kleopatrasv - . . . аз много повече. . . Ти благод...
22.10.2011 19:27
diana12 написа:
...аз много повече ...Ти благодаря...
Малко стандартно - но от сърце.

Това ме радва!:)
цитирай
78. darcy - Аз пък споделям информация
22.10.2011 20:21
която съм преценила за уместна на съответните места (социалната мрежа, скайп и подобни). Разбира се, че е пълно с хора, които само чакат да съберат парченцата от нечий живот виртуално, за да осмислят своя реално. Като моя хейтър.
Номерът е да мислите преди да публикувате нещо за себе си. Или пък да внимавате какво пишете, за да не засегнете някой комплексар. Но така пък рискувате да станете лицемер.

Който се страхува от мечки в края на краищата най-добре нека не ходи в гората.
цитирай
79. kleopatrasv - която съм преценила за уместна на ...
22.10.2011 22:22
darcy написа:
която съм преценила за уместна на съответните места (социалната мрежа, скайп и подобни). Разбира се, че е пълно с хора, които само чакат да съберат парченцата от нечий живот виртуално, за да осмислят своя реално. Като моя хейтър.
Номерът е да мислите преди да публикувате нещо за себе си. Или пък да внимавате какво пишете, за да не засегнете някой комплексар. Но така пък рискувате да станете лицемер.

Който се страхува от мечки в края на краищата най-добре нека не ходи в гората.

Да се въоръжават ги съветвам и аз, darcy...че после да не се плашат от изнудване.
А, тук блога изнудвачи- хиляди.
Поздрави за теб!
цитирай
80. mileidi46 - Разбрах посланието ти...
24.10.2011 00:19
Аз съм човек на силните скорости,на силните емоции и не бих се скрила никога в един задушаващ същността ми ъгъл на страха,за да не бъда наранена или нападната:))Живота ми е бил и е това,което аз искам!!
Не можем да живеем винаги с онова ,,ако"...то съсипва живота.Ако има да се случи..то ще стане..Тогава ще му мислим .!! А сега ..газ докато има гориво:))
Поздрави за теб мила...и споко!
Прегръдка за теб и благодаря ти!!!
цитирай
81. kleopatrasv - Аз съм човек на силните скорости, на ...
24.10.2011 21:27
mileidi46 написа:
Аз съм човек на силните скорости,на силните емоции и не бих се скрила никога в един задушаващ същността ми ъгъл на страха,за да не бъда наранена или нападната:))Живота ми е бил и е това,което аз искам!!
Не можем да живеем винаги с онова ,,ако"...то съсипва живота.Ако има да се случи..то ще стане..Тогава ще му мислим .!! А сега ..газ докато има гориво:))
Поздрави за теб мила...и споко!
Прегръдка за теб и благодаря ти!!!

Не очаквах друг отговор от теб, Милейди. Точно съм те преценила и знам, че си точно това. Вярвам ти!
цитирай
82. katan - Здравей, Светле!
24.10.2011 21:29
Ти си от първите хора тук, които първи ми подадоха ръка и бих могла да нарека приятел с чиста съвест.
Открих себе си в постинга ти - аз съм от хората, в които можеш да четеш като в отворена книга. Непритворна и открита съм, но сега се питам - "ТРЯБВА ЛИ?", благодарение на теб.
Права си, че всеки би трябвало да има нещо непоказано, съкровено и много лично.
Аз направих точно обратното, когато се регистрирах тук - разказах си житие-битието и мислех, че така е редно.
Сега и аз намерих спокойствието - деактивирах много от постингите си:).
Благодаря за прочетеното тук, при теб!
Хубава вечер!
цитирай
83. kleopatrasv - Ти си от първите хора тук, които п...
24.10.2011 21:58
katan написа:
Ти си от първите хора тук, които първи ми подадоха ръка и бих могла да нарека приятел с чиста съвест.
Открих себе си в постинга ти - аз съм от хората, в които можеш да четеш като в отворена книга. Непритворна и открита съм, но сега се питам - "ТРЯБВА ЛИ?", благодарение на теб.
Права си, че всеки би трябвало да има нещо непоказано, съкровено и много лично.
Аз направих точно обратното, когато се регистрирах тук - разказах си житие-битието и мислех, че така е редно.
Сега и аз намерих спокойствието - деактивирах много от постингите си:).
Благодаря за прочетеното тук, при теб!
Хубава вечер!

Всеки припознава себе си в някой, Катя и му се струва че той е същият, като него. Това се случва при сродните души, които се търсят и се намират...те се познават отдалече....
Благодаря за искренните думи, бъди все така себе си. Приятелски поздрави и много усмивки от мен!
цитирай
84. urilozev - Трудно е да бъдеш
24.10.2011 23:58
себе си в илюзорния ни свят.Спорна седмица Kleopatrasv=
цитирай
85. nb9 - Моята битка!
26.10.2011 20:16
С тези чувства се боря последните години!
цитирай
86. kleopatrasv - С тези чувства се боря последните ...
26.10.2011 21:38
nb9 написа:
С тези чувства се боря последните години!

Браво, Нико! Победителите винаги сменят победените най-накрая!
Поздрави за теб!
цитирай
87. kleopatrasv - себе си в илюзорния ни свят. Спорна ...
03.11.2011 00:25
urilozev написа:
себе си в илюзорния ни свят.Спорна седмица Kleopatrasv=

Трудно е -ДА, но мисля, че огледалния завършек на желанието води до щастливи мигове!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kleopatrasv
Категория: Поезия
Прочетен: 4370580
Постинги: 833
Коментари: 65527
Гласове: 115387
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031